Części i regeneracja

ponad rok temu  03.02.2014, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Wszystko, co (się)Cię kręci!

Choć sprzedaż samochodów osobowych od początku roku jest wciąż mniejsza niż rok temu, dostrzegane są szanse na optymistyczne zakończenie roku. Lepszym wynikiem mogą pochwalić się Polacy, którzy w październiku 2013 r. zarejestrowali o ponad 19% więcej osobówek niż rok wcześniej. Czy to wystarczy, aby Targi Techniki Motoryzacyjnej i Motor Show 2014 odniosły sukces?

W Polsce w październiku 2013 r. firmy i konsumenci indywidualni zarejestrowali w Centralnej Ewidencji Pojazdów 26,6 tys. samochodów osobowych, co oznacza 19,3-procentowy wzrost r/r i aż 21-procentowy wzrost w porównaniu do września. Łącznie, od początku ubiegłego roku Polacy kupili prawie 240 tys. nowych osobówek (+4,77% r/r). Zapotrzebowanie na części i komponenty do samochodów oraz zatrudnienie powoli rośnie, a w ślad za tym obserwujemy wzrost popytu wśród klientów instytucjonalnych oraz większą skłonność do zakupów wśród klientów indywidualnych.
- Nowy rok zapowiada się jeszcze bardziej obiecująco, co w kontekście organizowanych targów motoryzacyjnych wydaje się być wyjątkowo istotne – mówi Marcin Gruszczyński, dyrektor projektu. - Wielkie święto miłośników motoryzacji jest bowiem dla wystawców sposobnością do podjęcia możliwie bezpośrednich działań marketingowych.

TTM – warsztat motoryzacji
Aż pięć pawilonów wystawienniczych zajmie ekspozycja „zaplecza” motoryzacji, gdzie z najnowszą ofertą m.in. sprzętu do napraw, diagnostyki, narzędzi, akcesoriów, wyposażenia warsztatów i stacji diagnostycznych, czy też części zamiennych, zapoznają się profesjonaliści dbający o stan techniczny i wizualny „czterech kółek”.
- Celem targów TTM jest zapewnienie zwiedzającym pełnego przeglądu najnowszej oferty i technologii w jednym miejscu i czasie – mówi Marcin Gruszczyński. - Połączenie dwóch imprez, które są przecież od siebie niezwykle zależne, daje pełen obraz rozwoju branży motoryzacyjnej.
Marcowa wystawa po raz kolejny odbędzie się przy ścisłej współpracy ze Stowarzyszeniem Techniki Motoryzacyjnej. Stowarzyszenie, zrzeszające czołowe firmy działające w sektorze motoryzacyjnym, weźmie czynny udział w merytorycznym przygotowaniu programu targowego, dając swoistą gwarancję poruszania najbardziej aktualnych zagadnień i problematyki branży, jak również wzmocni promocję wydarzenia tak wśród swoich członków, jak i kręgach zainteresowanych tematyką techniki motoryzacyjnej. Nie zabraknie również dodatkowych atrakcji, jak np. „Żywy Warsztat”, czyli dynamicznych pokazów na statycznej zazwyczaj ekspozycji. Ponadto w programie targów znajdą się konferencje, debaty, niezwykle istotne szkolenie dla diagnostów, czy też aktywności dla uczniów szkół samochodowych.

Motor Show – 4 w 1
Targi Motor Show to jedyne w Polsce i jedno z kilku w Europie wydarzenie, które skupia branżę motoryzacyjną, ale również motocyklową. Istotną grupę wystawców stanowią również producenci i importerzy camperów oraz sprzętu dla miłośników awiacji.
Nadchodząca edycja targów będzie okazją do uczczenia małego jubileuszu. Otóż dokładnie wtedy minie 5 lat, odkąd branża motoryzacyjna może cieszyć się nową formułą targów Motor Show, które na krótką chwilę zniknęły z kalendarza wydarzeń MTP.
- Rok 2010 był dla nas wyjątkowo ważny. Nowa formuła, zupełnie inne priorytety, ale niezmiennie szerokie perspektywy – wspomina Marcin Gruszczynski. - Postawiliśmy wtedy na większą otwartość. Zaprosiliśmy rodziny z dziećmi, pasjonatów czterech kółek i miłośników motoryzacji. Oczywiście nie zapomnieliśmy o świecie biznesu i specjalistach.
Przez cztery minione lata targi Motor Show rosły w siłę i z roku na rok zaskakiwały swoją skalą, rozgłosem medialnym i frekwencją zwiedzających. Konsekwentnie realizując założone cele, zespół organizatorów przewiduje, że w 2014 roku ekspozycje około 200 wystawców obejrzy 100 000 zwiedzających. Z czterech branżowych salonów – samochodowego, motocyklowego, caravaningowego i lotniczego – materiały prasowe przygotuje blisko 1 000 przedstawicieli mediów.

Szałowy Show
Targi Motor Show 2014 na pewno dostarczą niezapomnianych emocji, a także rzucą inne – jasne i optymistyczne – światło na polską branżę motoryzacyjną.
- Tradycyjnie już staniemy na wysokości zadania i zadbamy o atrakcyjne wydarzenia towarzyszące – zapowiada Marcin Gruszczyński.
Innowacyjnym projektem z całą pewnością okaże się projekt Miasto Kobiet, w ramach którego wszystkie panie będą mogły zgłębić nie tylko tajniki motoryzacji, ale również zadać o swój wygląd, korzystając z porad wizażystów.
- Kolejne informacje będą pojawiać się na stronie internetowej targów: www.motorshow.pl, do odwiedzenia której serdecznie zapraszamy – dodaje dyrektor projektu.

Przypomnijmy, Targi Techniki Motoryzacyjnej i Motor Show odbędą się w dniach 27-30 marca 2014 r. w Poznaniu.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony