1 września br. na stronie www.castrolwrc.pl rozpoczął się konkurs promocyjny z atrakcyjnymi nagrodami. Każdy, kto zakupi co najmniej litr oleju Castrol EDGE lub Castrol Magnatec, będzie miał szansę pojechać na przyszłoroczny Rajd Szwecji, jedną z rund WRC. Wszyscy, którzy od 1 września do 10 listopada 2010 r. zakupią co najmniej litr oleju objętego promocją i zachowają dowód zakupu, będą mogli wziąć udział w akcji organizowanej pod hasłem „Wytypuj i wygraj”. Główną nagrodą jest wyjazd na jedyny rozgrywany na zaśnieżonych drogach z rajdów Mistrzostw Świata WRC. Wystarczy zarejestrować się na stronie www.castrolwrc.pl, wytypować na którym miejscu listopadowy Rajd Wielkiej Brytanii ukończy wspierany przez Castrol Mikko Hirvonen oraz uzasadnić, dlaczego to właśnie do Pana/Pani powinna trafić główna nagroda w konkursie. Spośród zgłoszeń z prawidłowymi typami miejsca Hirvonena zostaną wybrane dwie najciekawsze opinie, których autorzy zostaną nagrodzeni wyjazdem na weekend dla VIP-ów podczas Rajdu Szwecji 2011. Ponadto, w konkursie do rozdania jest 500 oryginalnych gadżetów BP Ford Abu Dhabi World Rally Team. Konkursowi będzie towarzyszyć kampania reklamowa w najpopularniejszych portalach motorsportowych oraz punktach sprzedaży. Partnerami medialnymi promocji są portale Moto.pl oraz Autoklub.pl, a także Magazyn Rajdowy WRC. Nie zabraknie również obecności w social mediach. Na najpopularniejszym serwisie społecznościowym w sieci, Facebooku, zostanie utworzona specjalna strona poświęcona WRC. Obok bieżących informacji, pojawi się specjalna rajdowa aplikacja, również tam będą do wygrania oryginalne rajdowe gadżety.
Komentarze (0)