Opony

ponad rok temu  30.03.2020, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Wzorowa wymiana opon? Eksperci przygotowali film

Najczęstsze błędy popełniane przy wymianie opon? Omówi je ekspert TÜV SÜD Polska, Marek Nytko. W jednym z gdańskich serwisów samochodowych odbył się audyt na zgodność z wymaganiami „Certyfikatu Oponiarskiego” Polskiego Związku Przemysłu Oponiarskiego, realizowany przez tę właśnie firmę. W audycie udział wziął Grzegorz Duda, dziennikarz motoryzacyjny, mechanik oraz kierowca rajdowy.

TÜV SÜD Polska oraz Polski Związek Przemysłu Oponiarskiego opracowały jedyny w Polsce program certyfikacji serwisów oponiarskich, dedykowany wszystkim warsztatom zajmującym się wymianą opon w samochodach osobowych, ciężarowych oraz maszynach rolniczych. Celem programu jest poprawa bezpieczeństwa w obszarze wymiany opon oraz wprowadzenie i propagowanie najlepszych praktyk w tym zakresie. „Certyfikat oponiarski” ma wspomagać warsztaty, potwierdzając wysoką jakość usług, wykonywanych zgodnie z kryteriami przyjętymi przez Polski Związek Przemysłu Oponiarskiego.

Komentarze (9)

dodaj komentarz
  • ~ Maciek 9 ponad rok temu Pomysł cwaniaków na wyciaganie kasy od warsztatów i promocja pseudo gwiazdeczki TVN Turbo od testowania wiatraczków samochodowych. Większość warsztatów jest już na wyższym poziomie niż kiedykolwiek będzie Pan Duda i jego rzeźbienie szpachlą w szopie swoich super aut.
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
  • ~ Krzysztof 8 ponad rok temu Jestem sceptykiem wprowadzania certyfikatu jako wyznacznika jakości usług. Czy ci Panowie nie wiedzą , że kazda ingerencja w rynek tworzy chaos ? Wyobrażmy sobie serwis - przeciętny - który wpompował sporo kasy aby przygotować się do certyfikatu i go "uzyskał". Po jakimś czasie w mediach społ. szczególnie w goglach zaczynają pojawiać się negatywne opinie, bo certyfikat wisi a jakość usług spada bo serwis przyspiesza pracę, toleruje drobnostki itd. Musi przecież skompensować poniesione koszty. PYTAM WIĘC -PO CO ? W gospodarce kapitalistycznej najlepszym wyznacznikiem jakości serwisu jest klient. Jeśli jest zawsze dobrze obsłużony a jakość usług jest dla niego wyznacznikiem dobrego wyboru serwisu, cena za otrzymaną usługę go nie przeraża to pozostaje stałym klientem i pozwala serwisowi generować jakiś godziwy zysk. Jeśli wypracowany zysk i płace pracownicze są na dobrym poziomie - czyt. pracownik zadowolony z zarobków to jakość jego pracy też będzie dobra i nie będzie rotacji prac
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
  • ~ Karas41 7 ponad rok temu Chyba nie nie zostały posmarowane śruby i piasta smarem miedzianym?
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
  • ~ Neronek 6 ponad rok temu Nemo masz rację. Mechanik nie wyczyścił wewnętrznej powierzchni felgi z resztek pasty i gumy. Brak poprawnego zamontowania koła na wyważarkę. Serwis chyba nie posiada tarcz centrujących. Koła nie przykręcamy kluczek pneumatycznym tylko ręcznie i dokręcamy dynamometrem. Oczywisty film promujący dwóch Panów. Pozdrawiam.
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
  • ~ Nemo 5 ponad rok temu Na feldze piasta została wyczyszczona żeby osadzenie było prawidłowe więc spoko ale jeśli chcemy być tacy troskliwi to dla czego piasta na aucie nie została wyczyszczona??? Nie wszystko jest takie piękne jak na reklamie
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
  • ~ olo 4 ponad rok temuocena: 100%  W tym roku postawiłem na opony wielosezonowe BluEarth-4S AW21 aby właśnie nie biegać i nie wymieniać ciągle. Też nie miałem ich za bardzo gdzie trzymać. A tak jest mniej roboty
    oceń komentarz 1 0 zgłoś do moderacji
  • ~ pondop 3 ponad rok temuocena: 100%  Ciekawe ile kosztuje u nich wymiana kompletu opon i ile samochodów dziennie przerobią
    oceń komentarz 1 0 zgłoś do moderacji
  • ~ Master 2 ponad rok temu Ciekawe ile kosztuje taki certyfikat
    oceń komentarz 0 0 komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~ zztop 1 ponad rok temuocena: 100%  Żadnego konkretu. Promocja certyfikacji i Pana Dudy.
    oceń komentarz 1 0 zgłoś do moderacji
do góry strony