W ofercie ContiTech Power Transmission Group pojawiły się kolejne zestawy (pasek wielorowkowy oraz napinacz) naprawcze do napędów pomocniczych na rynek samochodowych części zamiennych. Jak informuje producent, ponad 100 kompletnych zestawów pokryje większą część najbardziej popularnych referencji.
Specjaliści z ContiTech zalecają, aby podczas każdej wymiany paska wielorowkowego wymieniać również napinacz.
- Napinacz jest częścią, która również zużywa się z czasem – wyjaśnia Markus Pirsch, szef marketingu działu automotive w ContiTech Power Transmission Group. - Jeżeli z powodu zbyt małego naprężenia pasek wielorowkowy spadnie z rolki napinającej, może dojść do poważnych uszkodzeń, zwłaszcza wtedy, gdy dostanie się on w układ rozrządu.
Dzięki zastosowaniu napinacza w najwyższej jakości oraz jednoczesnej wymianie obu komponentów zyskujemy większe bezpieczeństwo dla pracy silnika.
Komentarze (0)