Portal ZF Aftermarket został zmodernizowany i wyposażony w szereg funkcji, które znacznie ułatwiają korzystanie z serwisu oraz dostarczą nowe możliwości czerpania wiedzy o usługach i produktach oferowanych przez firmę. Strona internetowa aftermarket.zf.com/pl w zaktualizowanej odsłonie to teraz nie tylko platforma informacyjna, ale również praktyczne i funkcjonalne narzędzie dla wszystkich uczestników rynku: od klientów biznesowych, poprzez warsztaty samochodowe, aż po dystrybutorów części oraz sieci partnerów serwisowych.
Dodatkowo, specjalnie z myślą o warsztatach stworzono sekcję Expert Blog, czyli wirtualną przestrzeń, w której można znaleźć porady eksperckie, najświeższe treści techniczne i materiały multimedialne.
- Warsztaty samochodowe, klienci biznesowi, a także partnerzy firmy mogą skorzystać z nowych możliwości, jakie oferuje zmodernizowany portal ZF Aftermarket
- ZF Aftermarket wyznacza nowy kierunek przekazywania wiedzy poprzez stworzenie Expert Bloga, na którym eksperci firmy będą dzielić się poradami technicznymi i produktowymi
- Struktura nowego portalu będzie jeszcze bardziej przyjazna dla użytkownika, a zakres dostępnych treści rozszerzony, m.in. o serię filmów i artykułów technicznych z cyklu #WartoWiedzieć.
- Użytkownicy w jednym miejscu znajdą wszystkie informacje na temat produktów marek z portfolio firmy: LEMFÖRDER, SACHS, TRW oraz WABCO.
Najnowsza wiedza techniczna to podstawa pracy każdego dobrego warsztatu. Dynamiczny rozwój branży, a także oczekiwania stawiane przez klientów, takie jak szybko zrealizowana usługa o najwyższej jakości – oznaczają wiele wyzwań dla wszystkich uczestników rynku. Jednym z nich jest dostęp do fachowych informacji technicznych, produktowych i montażowych w jednym miejscu, możliwie krótkim czasie i przystępnej formie. ZF Aftermarket w odpowiedzi na tę potrzebę na polskim rynku stworzył lokalną serię praktycznych materiałów technicznych pod nazwą #WartoWiedzieć. Jest to cykl autorstwa doświadczonych szkoleniowców, w którym poruszane są najpopularniejsze zagadnienia dotyczące prawidłowej diagnostyki i obsługi pojazdu, pracy z częściami zamiennymi oraz ich wymiany i montażu. Warsztaty znajdą w ramach serii również odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz ciekawostki dotyczące produktów marek z portfolio ZF Aftermarket.
Ekspercka wiedza w zasięgu ręki
Portal ZF Aftermarket i włączony w niego Expert Blog to platforma, na której użytkownicy serwisu bez trudu znajdą artykuły techniczne, wideo z instrukcjami oraz porady przydatne w codziennej pracy mechaników, lecz mogące zainteresować również kierowców i pasjonatów motoryzacji. Przekrój tematów jest bardzo szeroki
- od diagnostyki i obsługi pojazdów o napędzie spalinowym, poprzez elektromobilność, serwisowanie skrzyń biegów, aż do produktów, systemów i rozwiązań oferowanych przez marki LEMFÖRDER, SACHS, TRW oraz WABCO. Expert Blog to przestrzeń fachowców ZF Aftermarket do dzielenia się wiedzą z partnerami, dotyczącą m.in. doboru odpowiedniego oleju do automatycznej skrzyni biegów, różnic występujących w systemach HEV, MHEV, PHEV czy zastosowań inteligentnych systemów transportowych. W polskiej wersji Expert Bloga znajdzie się także znana użytkownikom rodzima seria #WartoWiedzieć, która już zdobywa fanów także na innych rynkach europejskich. Dzięki multimedialnym treściom odbiorcy mogą zapoznać się z wiedzą techniczną i merytorycznymi wskazówkami, zaprezentowanymi w przystępnej formie.
Expert Blog - wirtualna przestrzeń z poradami eksperckimi,
treściami technicznymi i materiałami multimedialnymi.
Profesjonalne wsparcie dla Twojego biznesu
Strona internetowa aftermarket.zf.com/pl została przygotowana w taki sposób, aby zmaksymalizować komfort korzystania z serwisu. Funkcje portalu pozwalają w prosty sposób wyszukać części w katalogu produktów online (np. po numerze referencyjnym, numerze VIN oraz po wpisaniu modelu pojazdu), a także pobierać szczegółowe dane na ich temat w formacie PDF. Warto też zapoznać się z wyszukiwarką partnerów, która pozwoli bez trudu zlokalizować najbliższego dystrybutora części ZF Aftermarket lub partnera konceptu warsztatowego ZF [pro]Tech. Inne przydatne funkcje to przegląd aktualności i wydarzeń, subskrypcja dedykowanego newslettera z nowościami technicznymi i produktowymi oraz możliwość uzyskania indywidualnego wsparcia poprzez formularz kontaktowy.
Jeszcze więcej narzędzi dostępnych po zalogowaniu
Portal pozwala na bardziej efektywne wykorzystanie jego funkcji dzięki spersonalizowanemu panelowi klienta. Po zalogowaniu użytkownik ma dostęp do treści i usług dostosowanych do indywidualnych potrzeb biznesowych, m.in. aktualnych promocji i akcji specjalnych, dedykowanej oferty produktów i usług, a w dziale “Informacje techniczne” instrukcji montażowych i serwisowych do produktów oferowanych przez ZF Aftermarket.
Użytkownicy poprzez rejestrację na stronie otrzymają nie tylko fachowe wsparcie biznesowe, ale również dostęp do wykazu oferowanych szkoleń technicznych z możliwością zapisu, a także w zależności od rodzaju partnerstwa, dostęp do bazy zdjęć katalogowych produktów marek LEMFÖRDER, SACHS, TRW oraz WABCO.
Komentarze (0)