Grupa ZF zmienia nazwę dywizji pasywnych systemów bezpieczeństwa (Passive Safety Systems) na ZF Lifetec. Nowy branding jest elementem trwającego prawnego wydzielenia tej dywizji w ramach Grupy ZF.
W 2023 r. dywizja pasywnych systemów bezpieczeństwa osiągnęła sprzedaż na poziomie około 4,7 mld euro. Jako wiodący dostawca pasywnych systemów bezpieczeństwa, ZF Lifetec realizuje jasno określoną strategię dalszego zwiększania sprzedaży i rentowności jako samodzielna firma napędzana megatrendami w branży motoryzacyjnej i coraz bardziej rygorystycznymi regulacjami z zakresu bezpieczeństwa.
– Nasza dywizja pasywnych systemów bezpieczeństwa rozwija się znakomicie. Jako samodzielna marka ZF Lifetec zyskuje strategiczne możliwości dalszego przyspieszenia wzrostu sprzedaży i rentowności – komentuje dr Holger Klein, CEO Grupy ZF. – Wydzielenie dywizji przebiega dobrze, nadal analizujemy możliwości dalszego rozwoju ZF Lifetec.
Rudolf Stark, szef dywizji pasywnych systemów bezpieczeństwa, dodaje: – Nowa marka ZF Lifetec łączy naszą misję ratowania życia z podejściem opartym na technologii. Dążymy do wzrostu napędzanego przez megatrendy na rynku motoryzacyjnym i rosnące na całym świecie wymagania dotyczące bezpieczeństwa. Nasza nowa marka oznacza wyjątkowy poziom bezpieczeństwa dla pasażerów pojazdów.
W październiku 2022 r. Grupa ZF zainicjowała wydzielenie dywizji pasywnych systemów bezpieczeństwa. Dzięki temu zyskała więcej strategicznych opcji rozwoju, umożliwiających zwiększenie sprzedaży i rentowności. Dzięki nowej marce ZF Lifetec rozpoczyna proces przekształcania się w samodzielną jednostkę, wykorzystując silną pozycję na rozwijającym się rynku, mniej narażonym na zmiany w branży motoryzacyjnej.
Komentarze (0)