Już po raz ósmy Polska Izba Motoryzacji zaprasza do udziału w „Złotym Zderzaku” – ogólnopolskim badaniu satysfakcji serwisów samochodowych ze współpracy z towarzystwami ubezpieczeniowymi.
Interesy warsztatu i towarzystwa ubezpieczeniowego spotykają się w momencie likwidacji szkody komunikacyjnej klienta. To właśnie klient, decydując się na danego ubezpieczyciela, wybiera sposób, a także jakość naprawy – często nie zdając sobie z tego sprawy aż do momentu powstania szkody. Podczas gdy dla klienta szkoda zostaje załatwiona po odbiorze samochodu z naprawy, dla serwisu wcale nie musi oznaczać to końca sprawy. Dlatego relacje między serwisami a towarzystwami ubezpieczeniowymi nie są postrzegane przez te podmioty pozytywnie. Odpowiadając na potrzebę poprawy relacji rynkowych, Polska Izba Motoryzacji od ośmiu lat realizuje badanie, którego wyniki stanowią ocenę współpracy z towarzystwami ubezpieczeniowymi. Badanie to obejmuje szereg zagadnień z procesu likwidacji szkód.
Organizator zachęca do udziału w badaniu wszystkie serwisy, które prowadzą naprawy blacharsko-lakiernicze. Można tego dokonać poprzez wypełnienie specjalnej ankiety, która dostępna jest również na stronie: http://moje-ankiety.pl/respond-52568.html
Wyniki badania zaprezentowane zostaną podczas VIII edycji Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych.
Komentarze (0)