Nazwy olejów syntetycznych do manualnych skrzyń biegów zaczynają się obecnie od określenia „Syntrans”, a olejów mineralnych – od „Manual”. Słowo „Syntrax” pojawiło się przed syntetycznymi olejami do mostów napędowych i mechanizmów różnicowych (jedynym wyjątkiem jest olej Syntrax Universal 80W-90 – produkt mineralny, ale wzmocniony syntetycznie), a przed mineralnymi – „Axle EPX”.
Zmianie uległy także opakowania, które znajdziemy teraz w dwóch wersjach: w kolorze złotym (seria „Premium”) oraz zielonym (seria „Protector”). Nowe są też rozmiary niektórych opakowań – w pojemnikach 20-litrowych sprzedawane są takie produkty, jak Syntrax Universal Plus 75W-90 i Syntrax Universal 80W-90 oraz Axle EPX 80W-140, a w jednolitrowych – Syntrax Longlife 75W-90 i Axle EPX 90.
Dodajmy, że od września na polskim rynku dostępny jest nowy olej przekładniowy Syntrax Longlife 75W-140 – produkt dedykowany przede wszystkim do skrzyń biegów i mostów napędowych pojazdów marki Scania. Nowością jest także płyn hamulcowy Castrol React DOT4 Low Temp do układów z wymaganiem płynów o obniżonej lepkości. Z kolei oferta płynów do układów chłodzenia rozszerzona została do czterech produktów Radicool do różnych wymagań technicznych: Radicool SF, Radicool NF, Radicool Premix i Radicool. Do oferty wrócił olej do wymagających układów hydraulicznych – Castrol CHF, stosowany najczęściej w układach wspomagania w VW, Seacie, Skodzie, MAN i Audi.
Komentarze (0)