Lakiernictwo i blacharstwo

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Znamy zwycięzców Konkursu Kolorystycznego Repanet 2012
Marek Żmuda z firmy Jaszpol Sp. z o.o. zajął pierwsze miejsce w Konkursie Kolorystycznym Repanet 2012. Na podium znaleźli się także Szymon Kwiatkowski z Auto Miras (II miejsce) oraz Jacek Żelechowski z PGD Warszawa (III miejsce).

Na finał, który odbył się 10 września br., zaprosiła nas firma DuPont – organizator konkursu i fundator nagród. Impreza odbyła się w Centrum Szkoleniowym w Broniszach (Warszawa), a podzielona została na dwie części: teoretyczną i praktyczną, polegającą na sprawdzeniu umiejętności wykonania naprawy lakierniczej. Jak zgodnie twierdzą jurorzy, poziom zawodników był bardzo wysoki. Do finału zakwalifikowało się sześciu lakierników (ale pięciu wzięło w nim udział), z których najlepszy okazał się Marek Żmuda z firmy Jaszpol Sp. z o.o. Zwycięzca otrzymał voucher podróżny na kwotę 4000 zł, a jego warsztat – powierzchnię reklamową na portalu www.warsztat.pl oraz w miesięczniku „Nowoczesny Warsztat”. Zdobywcy drugiego i trzeciego miejsca otrzymali pistolet lakierniczy w wersji limitowanej Sata 4000 Digital Heart and Soul, ich warsztaty zaś – element dekoracyjny z logo Repanet. Dodajmy, że patronat nad konkursem objął „Nowoczesny Warsztat”, a w jury zasiadł m.in. Sebastian Klauz z Wydawnictwa Goldman, wydawcy naszego miesięcznika.


Uczestnikami olimpiady byli członkowie Repanet – sieci wyselekcjonowanych warsztatów blacharsko-lakierniczych, która działa w 16 państwach Europy. Do Programu Partnerskiego Repanet należy obecnie ok. 650 członków, w tym 38 w samej Polsce. Łączy ich wiele, a przede wszystkim – marka Standox i jakość wykonywanych usług. Jako korzyści z członkostwa wymieniane są: zwiększenie rentowności, przepustowości i efektywności warsztatu, możliwość pozyskania nowych klientów oraz polepszenie pozycji na rynku lokalnym – to tylko te najważniejsze. Członkowie mogą również korzystać z pakietu szkoleniowego kadry managerskiej, który z roku na rok jest modyfikowany i uatrakcyjniany.
Jeśli zaś chodzi o klientów, decydując się na skorzystanie z usług należącego do Repanet warsztatu, liczyć mogą nie tylko na obsługę przez najlepszych fachowców wyposażonych w najlepsze materiały, ale i szybkość usługi, a nawet samochód zastępczy. Jak wspomnieliśmy na wstępie, finał konkursu odbył się w Centrum Szkoleniowym w Broniszach – obiekcie, w którym organizowane są szkolenia specjalistyczne dla lakierników, doradców technicznych, pracowników warsztatów, firm ubezpieczeniowych i rzeczoznawców. Kursantom przekazywana jest wiedza zarówno praktyczna, jak i teoretyczna z zakresu m.in. wykorzystania technologii wodorozcieńczalnej i zastosowań linii produktów uzupełniających, zgodnych z normami dotyczącymi lotnych związków organicznych, jak również potrzeb producentów OEM, takich jak wydajność, efektywność i zwiększona rentowność warsztatów lakierniczych. Obiekt, w który DuPont zainwestował 23 miliony złotych, otwarty został 29 września 2010 r.

- Nowe Centrum Szkoleniowe daje nam przewagę konkurencyjną, zapewniając naszym klientom najwyższy standard szkoleń w najnowocześniejszym ośrodku szkoleniowym, jakim obecnie dysponujemy – mówił tego dnia John McCool, wiceprezes DuPont Performance Coatings na Europę, Bliski Wschód i Afrykę. - Dzięki niemu będziemy mogli zapewnić rozwój technologii lakierów wodorozcieńczalnych trzeciej generacji WBC w zgodzie z najwyższymi standardami. W Centrum Szkoleniowym znajdują się wyspecjalizowane pomieszczenia, poświęcone różnym etapom lakierowania pojazdów: przygotowaniu podłoża, identyfikacji kolorów, przygotowaniu lakieru bazowego, aplikacji lakieru oraz czynnościom następującym po lakierowaniu. W Broniszach przeszkalanych jest rocznie nawet 1000 osób.

Opracował: Krzysztof Dulny

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony