Zawarte porozumienie jest częścią całościowej koncepcji Mazda Motor Europe, mającej na celu rozwój działalności własnych warsztatów lakierniczych. Doradcy firmowi Glasurit dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu zapewnią wsparcie przy ustalaniu przyszłych standardów, optymalizacji procesów renowacyjnych, zwiększaniu rentowności i rozwoju nowych usług.
- To porozumienie jest częścią naszego dążenia do tego, aby z naszych europejskich klientów uczynić klientów najbardziej zadowolonych – wyjaśnia Jorgen Olesen, wicedyrektor ds. logistyki i obsługi klienta w Mazda Motor Europe.
Dr Harald Borgholte, kierownik ds. zarządzania biznesem samochodowych lakierów renowacyjnych Glasurit, uważa, że zawarte porozumienie to kolejny krok na drodze do zacieśnienia partnerstwa z producentami samochodów w zakresie lakierów renowacyjnych. - Mazda to dla nas ważny klient. To porozumienie pokazuje, że obie strony są poważnie zainteresowane długotrwałą współpracą w zakresie stosowania nowoczesnych, samochodowych lakierów renowacyjnych - mówi dr Harald Borgholte.
Komentarze (0)