Lakiernictwo i blacharstwo

Lakiernictwo i blacharstwo

ponad rok temu  06.08.2018, ~ Bartłomiej Ryś - ,   Czas czytania 5

Trendy kolorystyczne w motoryzacji 2018-2019
Strona 2 z 2

Ameryka Północna — poszerzenie kolorystycznych horyzontów 

Demontaż publicznych bohaterów robi miejsce dla nowych idoli. Błędy są akceptowane jako element ludzkiej natury, a różnorodność jest ceniona. Nowy zapał do nauki, a zwłaszcza podróży w kosmos przyciąga uwagę do odległych światów. Połączenie pomiędzy światem rzeczywistym i wirtualnym, a także relacja pomiędzy Ziemią i kosmosem zostały uchwycone w kluczowym kolorze BASF w Ameryce Północnej, Atomium Sky: mocno nasyconym błękicie o średniej wielkości ziarna, która przechodzi w bardziej stonowany, półprzezroczysty odcień przy obserwacji pod większym kątem. Ten kolor emanuje wesołością, pokazuje ducha przyszłości i postępowe nastawienie. To drugi rok z rzędu, gdy firma BASF wybrała błękit jako kluczowy kolor w Ameryce Północnej, co jest efektem jej rosnącego znaczenia w regionie. 

Ameryka Południowa – przekształcenie klasycznych przestrzeni kolorystycznych 

Kolory dla Ameryki Południowej oferują wizualne połączenie z różnorodnością regionu. Dwie spośród najpopularniejszych przestrzeni barw na rynku motoryzacyjnym – czerń i biel – są przekształcane w eleganckie, eklektyczne lakiery samochodowe. Coriolis Force, kluczowy kolor w regionie, odzwierciedla kultywowanie i poszanowanie tradycyjnego rzemiosła, jak i wiedzy przekazywanej z pokolenia na pokolenie. Ciemny odcień emanuje luksusowym wyglądem, który powstaje w wyniku wykorzystania czerwonawozłotego płatka. Pod silnym źródłem światła tworzy on prawdziwą estetykę dla regionu. 

Od trendu do opracowania doskonałego rozwiązania renowacyjnego 

Kolekcja trendów kolorystycznych BASF dostarcza potrzebne producentom samochodów informacje o tym, jakie światy i efekty kolorystyczne będą zgodne z duchem czasu w niedalekiej przyszłości. To ważne, gdyż producenci samochodów używają nowych kolorów, by nadać swoim nowym modelom charakterystyczny wygląd — taki, który będzie dobrze przyjmowany przez potencjalnych nabywców za trzy do pięciu lat. Tak długo to trwa zanim kolory pojawią się na drogach. W tym czasie, przy rygorystycznym przestrzeganiu norm jakościowych, kolory są dopracowywane we współpracy z producentami samochodów, aby były gotowe do zastosowań OEM. 

Glasurit, jako marka premium firmy BASF mająca doskonałe opinie wśród producentów samochodów, jest zawsze na bieżąco w zakresie wszystkich etapów opracowywania produktu. Dzięki tak ścisłemu zaangażowaniu Glasurit może korzystać z technologii i know-how dotyczących produkcji powłok OEM, aby już na wczesnym etapie tworzyć doskonałe rozwiązania renowacyjne. Bezpośrednio korzystają na tym klienci marki, którzy mogą mieć pewność, że rozwiązania najwyższej jakości będą dostępne również dla najnowszych powłok OEM oraz kolorów specjalnych - na całym świecie i na każdym kontynencie. 

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony