Narzędzia w warsztacie

Marketing w warsztacie

ponad rok temu  12.07.2017, ~ Administrator - ,   Czas czytania 4 minuty

Dobry warsztat samochodowy na wagę złota
Strona 1 z 2

Wymiana oleju, filtrów czy sezonowa wymiana kół – klienci odwiedzają warsztat co najmniej kilka razy w roku. A gdy przydarzy się awaria samochodu czy stłuczka, to dobry mechanik jest na wagę złota. Pierwszą trudnością jest znalezienie fachowca, który posiada odpowiednią wiedzę i kompetencje, a drugą – czas. Jak zatem pogodzić te dwa kluczowe zagadnienia – by klient nie czekał zbyt długo, a warsztat mógł utrzymać płynność zleceń?

W odpowiedzi na pojawiąjące się dylematy powstała profesjonalna sieć warsztatów zrzeszonych pod szyldem MaXserwis. Był to rok 2013.

MaXserwis jest dynamicznie rozwijającą się siecią niezależnych warsztatów samochodowych o zasięgu ogólnopolskim.

Wieloletnie doświadczenie sprawia, iż warsztaty sieci są w stanie sprostać rosnącym, wysokim wymaganiom kierowców. Dbamy o to, aby uczestnicy sieci – niezależne warsztaty – byli beneficjentami prężnego rozwoju, osiąganego poprzez ciągłe poszerzanie wiedzy i inwestowanie w najnowsze narzędzia. Wszystkie warsztaty MaXserwis są ukierunkowane przede wszystkim na zadowolenie swoich klientów. Członkowie sieci mają dostęp do specjalistycznej wiedzy technicznej, najnowocześniejszych rozwiązań z zakresu naprawy pojazdów, a także do części samochodowych najwyższej jakości, pochodzących z oferty czołowych światowych dostawców. Wszystkie te zalety dają gwarancję pełnego zadowolenia klienta ostatecznego.

Sieć niezależnych warsztatów MaXserwis zapoczątkowała swoją działalność w 2013 roku. Obecnie mamy 88 warsztatów zrzeszonych w sieci, a do końca roku planujemy ich już ponad 100.

Kto może przystąpić do sieci MaXserwis?

Każdy warsztat oznaczony znakiem MaXserwis powinien posiadać co najmniej dwa stanowiska naprawcze, biuro z poczekalnią dla klientów, licencjonowany tester diagnostyczny oraz aktualną polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. Jeśli chodzi o kryterium wymaganych zakupów, bez wątpienia wyróżniamy się pozytywnie wśród bezpośrednio konkurencyjnych ofert. Aby przystąpić do sieci, wymagamy od uczestników wykonywania w Auto Partner SA obrotu stanowiącego zaledwie część ich ogólnego potencjału zakupowego.

Warsztat należący do sieci MaXserwis musi dysponować przede wszystkim licencjonowanym testerem diagnostycznym. Niemniej jednak, jako organizator sieci, już na etapie weryfikacji staramy się upewnić, że każdy uczestnik sieci dysponuje także wyposażeniem niezbędnym do dokonywania kompleksowych napraw mechanicznych, diagnostyki i przynajmniej podstawowych napraw elementów układu elektrycznego samochodu.

Jakość usług świadczonych przez poszczególne warsztaty staramy się weryfikować jeszcze przed ich przystąpieniem do sieci. W tym procesie opieramy się przede wszystkim na zweryfikowaniu opinii, jaką cieszy się warsztat na rynku lokalnym. W najbliższej przyszłości planujemy także wprowadzenie systemu bezpłatnych szkoleń i audytów, prowadzonych przez kadrę działu MaXserwis, które pomogą warsztatom stale dopasowywać standard świadczonych usług do wymagań rynku. Operator sieci dąży do udzielania warsztatom kompleksowej pomocy, dostosowanej do potrzeb konkretnego uczestnika sieci. Niezależnie od tego, czy jest to możliwość zakupu wyposażenia warsztatowego na wyjątkowo atrakcyjnych warunkach, czy pozyskanie atrakcyjnego finansowania inwestycji, staramy się sprostać wszystkim potrzebom.

Korzyści z przystąpienia do MaXserwis

Warsztat przystępujący do sieci MaXserwis otrzymuje dostęp do szeregu korzyści. Wśród najważniejszych należy wymienić:

• kompleksową wizualizację, dostosowaną indywidualnie do potrzeb konkretnego warsztatu,

• dostęp do pakietu szkoleń,

• możliwość zakupu oprogramowania technicznego, opartego o moduł techniczny TecDoc TecRMI, na bardzo atrakcyjnych warunkach,

• prawo do otrzymania bezpłatnego pakietu startowego i corocznych pakietów odnawialnych, zawierających odzież dla pracowników serwisu i pakiet przydatnych dodatków marketingowych,

• prawo do korzystania z bezpłatnej infolinii technicznej, zapewniającej uzyskanie informacji technicznych pomocnych przy wykonywaniu skomplikowanych napraw.

Rok 2017 – rok zmian i rozwoju

Zmiany i rozwój rozpoczęliśmy jeszcze w ubiegłym roku odświeżeniem logotypu marki MaXserwis. W następnej kolejności metamorfozie została poddana nasza strona internetowa – rok 2017 powitała już w nowej odsłonie.

W tym roku uruchomiliśmy dla warsztatów MaXserwis bezpłatną infolinię techniczną. Przy rosnącym zaawansowaniu technicznym i coraz bardziej skomplikowanej budowie pojazdów warsztaty zajmujące się naprawą samochodów wszystkich marek mogą mieć problem z posiadaniem na bieżąco wszystkich materiałów technicznych bądź wiedzy, niezbędnej do wykonywania skutecznych napraw. Nasi eksperci – wysokiej klasy specjaliści z branży motoryzacyjnej – posiadają szeroką wiedzę i umiejętności praktyczne, dodatkowo dysponują na bieżąco bardzo bogatą dokumentacją techniczną.

Nie zapominamy również o konieczności nawiązywania i podtrzymywania relacji, stąd pomysł na I Ogólnopolskie Spotkanie Warsztatów MaXserwis, służące wzajemnej wymianie informacji z sektora automotive, poznaniu aktualnych trendów w branży oraz zapoznaniu się z nową strategią i planami rozwoju sieci MaXserwis. Nie zabrakło także czasu na rozmowy, wymianę doświadczeń oraz zasłużoną chwilę relaksu i odpoczynku, uprzyjemnioną występem kabaretu „Jurki” oraz znanego konferansjera – Ireneusza Bieleninika.

Komentarze (7)

dodaj komentarz
  • ~ Jakub 7 ponad rok temu Dość istotne w przypadku dobrych magazynów jest jednak odpowiednie wyposażenie. Takowe według mnie najlepiej jest kupić w sklepie Magazynuj. Wato zainwestować przede wszystkim w różne pojemniki, czy kosze siatkowe. Tak naprawdę wiele rzeczy może się przydać.
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
  • ~ arczarcz 6 ponad rok temu Moja renia i tak w zadziwiająco dobrym stanie była po tej zimie. Jeszcze mi problemów nie stwarzała, ale zaraz kolejna ;)
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
  • ~ rajs 5 ponad rok temuocena: 0%  a ja nie mam samochodu i się cieszę ;)
    oceń komentarz 0 1 zgłoś do moderacji
  • ~ Adam Kazinski 4 ponad rok temu teraz z dobrymi warsztatami to jest problem. ja ze swoim opelkiem chodzilem po 3 roznych i dopiero w ostatnim mi normalnie naprawili, cos w nadkolu stukalo
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
  • ~ zbysław 3 ponad rok temuocena: 100%  Najlepsza rekomendacja to zadowoleni klienci. U mnie w warsztacie nie ma miejsca na najtansze chińskie badziewie, a zamienników to delphi używam, bo są w jakosci oe no i wytrzymałe. Klient docenia solidną robote i nie szuka innego warsztatu.
    oceń komentarz 1 0 komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~ zbysław 2 ponad rok temu Najlepsza rekomendacja to zadowoleni klienci. U mnie w warsztacie nie ma miejsca na najtansze chińskie badziewie, a zamienników to delphi używam, bo są w jakosci oe no i wytrzymałe. Klient docenia solidną robote i nie szuka innego warsztatu.
    oceń komentarz 0 0 komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~ zbysław 1 ponad rok temu Najlepsza rekomendacja to zadowoleni klienci. U mnie w warsztacie nie ma miejsca na najtansze chińskie badziewie, a zamienników to delphi używam, bo są w jakosci oe no i wytrzymałe. Klient docenia solidną robote i nie szuka innego warsztatu.
    oceń komentarz 0 0 komentarz zgłoszony do moderacji
do góry strony