Premio wielu kierowcom kojarzy się z profesjonalnymi serwisami, w których dokonają podstawowych napraw w samochodzie, zwłaszcza w zakresie ogumienia. Jednak zakres usług oferowanych przez sieć jest znacznie szerszy i obejmuje nie tylko indywidualne i flotowe auta osobowe, ale również pojazdy użytkowe, których użytkownicy stanowią coraz większy odsetek klientów polskiego lidera w segmencie serwisów typu fast-fit.
Wychodząc naprzeciw potrzebom dynamicznie rozwijającej się branży transportowej już ponad 30 % serwisów Premio w Polsce świadczy usługi dla pojazdów użytkowych, m.in. w ramach ogólnoeuropejskiej sieci Premio TruckForce. Każdy z tego typu punktów poza standardowym zakresem świadczeń stworzonych z myślą o autach osobowych, posiada również niezbędne wyposażenie oraz odpowiednio przeszkolonych pracowników, którzy pomogą w rozwiązywaniu problemów związanych z ogumieniem w pojazdach użytkowych. Co ważne, jakość świadczonych przez nich usług jest co roku potwierdzana przez obowiązkowe audyty.
W przypadku awarii kierowcy ciężarówek mogą liczyć na pomoc fachowców Premio na terenie całej Polski, gdyż wyspecjalizowane do tego serwisy sieci zlokalizowane są w większości województw, ale zasięg działania sieci jest jeszcze szerszy. Poza 45 serwisami zrzeszonymi pod szyldem Premio TruckForce sieć posiada w naszym kraju również kilkanaście dodatkowych serwisów, które na mniejszą skalę są w stanie świadczyć usługi z zakresu naprawy i konserwacji ogumienia pojazdów użytkowych. Ponadto, klienci do dyspozycji mają ponad 50 serwisów mobilnych, które w razie potrzeby niosą pomoc w terenie, ale też odwiedzają floty, aby na miejscu zadbać o stan ogumienia pojazdów.
„Premio nieustannie umacnia swoją pozycję w segmencie usług serwisowych dedykowanych dla pojazdów użytkowych. W tym roku planujemy realizację kolejnych projektów, by zwiększyć konkurencyjność serwisów Premio oraz punktów TruckForce na rynku flot ciężarowych oraz stale podnosić jakość świadczonych usług. Rozszerzyliśmy również asortyment oferowanych produktów, min. o dedykowane dla sieci Premio opony ciężarowe marki Dębica. Ponadto systematycznie dostosowujemy naszą ofertę świadczeń do potrzeb użytkowników, a także rozszerzamy zakres działania. Nasi partnerzy mogą liczyć na wsparcie finansowe, np. na zakup maszyn lub działania marketingowe. W rezultacie serwisy Premio nieustannie zwiększają ofertę m.in. o usługi mobilne. Przykładami mogą być serwisy Jacex z Kołobrzegu i Berlux z Warszawy” – powiedział Tomasz Drzewiecki, dyrektor ds. rozwoju sieci detalicznej Premio Opony-Autoserwis na Czechy, Słowację, Polskę, Węgry i Ukrainę.
Na trasie korzyści
Szacuje się, że na polskim rynku działa ok. 120 000 flot transportowych, z czego większość to małe przedsiębiorstwa dysponujące średnio od 5 do 7 zestawami pojazdów transportowych. Z myślą o nich stworzono program „Na trasie korzyści”. Mimo różnic w wielkości taboru małe floty mają podobne potrzeby w zakresie usług serwisowych, co większe przedsiębiorstwa, Premio doskonale to rozumie i do nich kieruje swój sztandarowy projekt. Dzięki niemu małe przedsiębiorstwa flotowe mają zapewnioną kompleksową obsługę i serwis, co pomaga zwiększać ich konkurencyjność i rentowność.
E-TRACK
Systematyczne wykonywanie przeglądów serwisowych, m.in. ogumienia pozwala na wykrycie nieprawidłowości i zmniejszenie ryzyka dodatkowych kosztów i przestojów. Jest to szczególnie istotne w przypadku flot, dlatego serwisanci Premio na bieżąco informują klientów o stanie ogumienia, przesyłając raporty z inspekcji w formie elektronicznej. Co więcej, dzięki specjalnie opracowanemu narzędziu E-Track serwisanci, jak i operatorzy flot mają dostęp do pełnej historii obsługi i informacji o stanie ogumienia pojazdów, co pomaga uniknąć potencjalnych kosztów awarii, wpływając tym samym na ogólną efektywność kosztową świadczonych przez dane przedsiębiorstwo usług transportowych. Co ciekawe, do obsługi systemu potrzebny jest tylko telefon komórkowy lub tablet z zainstalowaną aplikacją, a jego zasada działania jest niezwykle intuicyjna. Podczas przeglądu serwisant zaznacza w aplikacji proponowane do przeprowadzenia naprawy lub, jeśli jest to już konieczne, sygnalizuje potrzebę wymiany opon. Wszystkie wprowadzone informacje zapisują się na koncie serwisu, na dedykowanej witrynie internetowej. Raport z inspekcji trafia od razu bezpośrednio do zarządzającego flotą, co ułatwia podjęcie właściwych działań.
Komentarze (0)