Sieci warsztatowe

Sieci warsztatowe

ponad rok temu  25.02.2021, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Engine Service

Nazwa sieci warsztatowej
Engine Service

Nazwa podmiotu organizującego sieć
Cer Motor Sp. z o.o.

Określenie działalności
Engine Service to wyjątkowy projekt sieci warsztatowej, bardzo pozytywnie przyjętej przez coraz bardziej wymagający rynek motoryzacyjny. W roku 2020 obchodziliśmy jubileusz 10-lecia działalności, co zbiegło się z 40-leciem organizatora sieci, firmy Cer Motor. Jej pierwsi uczestnicy są z nami już ponad dekadę. Rok 2020 to także zmiany wizualne i marketingowe w Engine Service. Dla naszych klientów chcemy się udoskonalać i rozwijać. Zrzeszamy specjalistów z zakresu obróbki mechanicznej silników oraz napraw głównych i bieżących – od wymiany rozrządów, kolektorów, pomp, tłoków, łożysk ślizgowych, przez pełne uszczelnienie motoru, aż po filtry czy chemię warsztatową.

Liczba zrzeszonych członków
Ponad 180 klientów zrzeszonych w sieci.

Rodzaje usług
Uczestnicy sieci Engine Service to wysoko wykwalifikowani specjaliści napraw silnikowych. Nie boją się wyzwań związanych z regeneracją silników w każdym segmencie rynku: od samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, przez maszyny rolniczo-budowlane, wózki widłowe, aż po wyjątkowo wymagający motorsport. Każdy klient może liczyć na szerokie wsparcie techniczne i pomoc handlową od naszych doradców ds. sprzedaży.

Korzyści z członkostwa w sieci
- Możliwość korzystania z pełnej oferty Cer Motor na preferencyjnych warunkach cenowych.
- Pełen dostęp do wszystkich katalogów.
- WebTerminal, Agro Finder, Turbo Finder, Motor Sport.
- Dostęp do akcji promocyjno-marketingowych skierowanych wyłącznie do uczestników sieci.
- Możliwość korzystania z pełnej oferty i wszystkich dostępnych katalogów Cer Motor na preferencyjnych warunkach cenowych. 
- Dostęp do wszelkich akcji promocyjno-marketingowych i szkoleń techniczno-handlowych skierowanych wyłącznie do uczestników sieci.
- Możliwość wzięcia udziału w programie wsparcia sprzedaży oraz w bogatym programie lojalnościowym, a co za tym idzie – otrzymanie atrakcyjnych nagród.
- Szybka realizacja zamówień indywidualnych zgodnie z potrzebami klientów.
- Spójność w oznakowaniu warsztatów w postaci tablicy reklamowej, profesjonalnej odzieży roboczej i certyfikacji klienta, przy jednoczesnym zachowaniu indywidualności uczestnika.

Zobowiązania członków
- Uczestnictwo w projekcie jest dobrowolne i nie ogranicza samodzielnej działalności.
- Uczestnicy zobowiązują się do aktywnego nabywania i eksponowania części zamiennych w Cer Motor, zgodnie z warunkami deklaracji członkowskiej ES.

Struktura zarządzania siecią
Zarządzanie siecią określone jest regulaminem i nadzorowane przez koordynatora w biurze centrali organizatora sieci.

Sposób komunikacji wewnątrz sieci
Nasi klienci mają do dyspozycji wiele narzędzi marketingowych do komunikowania się zarówno z koordynatorem, jak i między sobą. Udostępniliśmy regularny mailing, newsletter, fanpage. Ponadto opiekunowie ES są w stałym kontakcie telefonicznym ze wszystkimi uczestnikami projektu.

Dostawy i czas realizacji
Przystępując do projektu Engine Service, klienci otrzymują automatycznie i bezpłatnie transport na terenie całego kraju. Posiadając 38 oddziałów w Polsce, staramy się sprostać wszelkim wymogom czasowym. Dostarczamy towar 2 razy dziennie naszą wewnętrzną spedycją oraz realizujemy wysyłkę w ciągu 24 godzin. Najbardziej wymagającym klientom oferujemy dostawę nocną – towar otrzymują w zaledwie 12 godzin od złożenia zamówienia.

Plany rozwoju
Sieć Engine Service stawia na ciągły rozwój i doskonalenie działalności. Zmieniając się dla naszych klientów, w ubiegłym roku postawiliśmy na zmianę logo i marketingu sieciowego. To z myślą o uczestnikach wciąż poszerzamy naszą ofertę o nowe produkty i dostawców.
Specjalizacja firmy daje nam możliwość pozostawania z klientami w szczególnych relacjach. Z dumą możemy powiedzieć, że utrzymujemy wyjątkowe, przyjacielskie kontakty. Wspólnie tworzymy rodzinną atmosferę, która procentuje obopólnym zaufaniem i szczerą sympatią. Działając w myśl zasady „rób to, co kochasz – to nigdy nie będziesz musiał pracować”, nasze zadania i cele są misją i sprawiają nam i klientom satysfakcję.

Warunki przystąpienia do sieci
Uczestnikiem sieci Engine Service może być każdy klient oferujący usługi w zakresie napraw silnikowych. Klient deklaruje realizację standardów i założeń Engine Service wynikających z regulaminu sieci.

GALERIA ZDJĘĆ

Koordynator sieci: Ewa Jackiewicz dyrektor handlowy Cer Motor Sp. z o.o. ul. Dziewosłęby 22, 04-403 Warszawa z siedzibą: ul. Rezedowa 19 04-232 Warszawa www.cermotor.com.pl engineservice@engineservice.pl Fb/Instagram: @cermotor80/@engineservicesiec

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony