Sieci warsztatowe

Sieci warsztatowe

ponad rok temu  10.02.2020, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

EuroWarsztat

1. Nazwa sieci warsztatowej
EuroWarsztat

2. Nazwa podmiotu organizującego sieć
Groupauto Polska Sp. z o.o.

3. Określenie działalności
Międzynarodowa sieć niezależnych warsztatów samochodowych. Zakres wykonywanych prac obejmuje kompleksową obsługę i naprawę pojazdów osobowych oraz dostawczych wszystkich marek.

4. Liczba zrzeszonych członków
Ponad 220 warsztatów zrzeszonych w sieci na terenie Polski i blisko 6700 na świecie.

5. Rodzaje usług
Serwisy zrzeszone w sieci oferują szeroki zakres usług z zakresu diagnostyki, mechaniki, naprawy skrzyń biegów, układów hamulcowych, klimatyzacji, elektryki, blacharstwa, lakiernictwa i wiele innych. Lista usług oferowanych w poszczególnych serwisach dostępna jest na stronie eurowarsztat.pl.

6. Korzyści z członkostwa w sieci
Wizualizacja – mając na uwadze wysoki komfort i jakość obsługi klienta, dużą wagę przywiązujemy do wizerunku. Serwis otrzymuje wsparcie w procesie tworzenia wizualizacji obiektu. W oparciu o międzynarodowe standardy sieci tworzymy projekty dopasowane do indywidualnych potrzeb warsztatu.
Szkolenia – oferta szkoleniowa kierowana jest bezpłatnie do uczestników sieci EuroWarsztat, do mechaników, pracowników biura obsługi klienta i właścicieli warsztatów:
- właściciele serwisów – cykliczne szkolenia, które mają na celu zwiększenie wiedzy w zakresie zarządzania serwisem oraz poprawę efektywności oceny finansowej i operacyjnej przedsiębiorstwa,
- doradcy serwisowi – celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy osób mających bezpośredni kontakt z klientem w zakresie przyjętych w sieci standardów obsługi, sposobów komunikacji, sprzedaży dodatkowych usług i produktów czy metod radzenia sobie z tzw. trudnym klientem,
- mechanicy – tematyka szkoleń z zakresu diagnostyki i naprawy pojazdów dostosowana jest do potrzeb warsztatów, porusza zagadnienia dotyczące nowoczesnych systemów i układów w pojazdach. Do najlepszych uczestników, wyselekcjonowanych z sieci, skierowana jest seria szkoleń praktycznych na poziomie ekspert. Dwudniowe szkolenia rozszerzają tematykę o praktyczne doskonalenie umiejętności.

Marketing – poprzez ogólnopolskie i regionalne kampanie reklamowe i działania promocyjne zwiększamy rozpoznawalność marki wśród klientów ostatecznych. Organizujemy również promocje przeznaczone wyłącznie dla EuroWarsztatów, uzupełniając bogatą ofertę naszych dystrybutorów.
Wsparcie techniczno-prawne – oferujemy wsparcie w postaci infolinii techniczno-prawnej, w zakresie nietypowych i trudnych usterek pojazdów oraz wiedzy prawnej dotyczącej prowadzenia warsztatu samochodowego.
Program lojalnościowy EuroClub – zakupy realizowane u naszych dystrybutorów są premiowane punktami, które można wymieniać na nagrody związane z prowadzeniem i rozwojem serwisu.

7. Zobowiązania członków
Ważne jest aktywne uczestnictwo w organizowanych przez sieć działaniach, szkoleniach oraz promocjach ogólnopolskich i lokalnych. Serwis zobowiązany jest do przestrzegania standardów sieci w zakresie wizerunku i obsługi klienta.

8. Struktura zarządzania siecią 
Koordynator krajowy – cele strategiczne, zastępcy koordynatora – bieżące działania sieci, codzienny kontakt i współpraca z EuroWarsztatami.

9. Sposób komunikacji wewnątrz sieci
Przez platformę GNM EuroWarsztaty mają dostęp do szczegółowej oferty sieci. 
Mogą uzyskać informacje o aktualnych promocjach, terminach szkoleń czy dostępnych umowach ramowych. Cyklicznie wysyłane są informacje mailowe i newslettery. W bezpośrednim kontakcie z serwisem pozostają koordynatorzy.

10. Dostawy i czas realizacji
Szeroka sieć sprzedaży partnerów Groupauto Polska. Czas i częstotliwość dostaw zależne od regionu. 

11. Plany rozwoju
Kontynuacja wdrażania nowoczesnych narzędzi i systemów online.

12. Warunki przystąpienia dla nowych członków
Przejście audytu koordynatora EuroWarsztat. Najważniejsze wymogi:
- aktywne korzystanie z potencjału sieci,
- biuro obsługi klienta,
- poczekalnia dla klientów,
- 3 stanowiska robocze.

Koordynatorzy sieci
Jakub Jankowski, tel. 668 426 052
Mariusz Ufnal, tel. 534 194 343
Andrzej Guzek, tel. 790 800 829

Network manager
Zbigniew Lewandowski, tel. 662 239 357

GALERIA ZDJĘĆ

EuroWarsztat

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony