Polski oddział Mitsubishi Motors, będący częścią globalnej grupy Astara, uzyskał najwyższą ocenę ze strony producenta samochodów z Kraju Kwitnącej Wiśni w corocznej ewaluacji dziesięciu najważniejszych obszarów biznesowych.
Coroczna ewaluacja producenta samochodów marki Mitsubishi Motors, dotyczy najważniejszych obszarów działania oficjalnych europejskich dystrybutorów. Analiza obejmuje ocenę sieci dilerskiej – realizacji szkoleń pracowników – systemów nauczania online i innych programów szkoleń produktowych, technicznych i doskonalących poziom obsługi klientów, ale także poziomu wyposażenia serwisów w specjalistyczne narzędzia diagnostyczne, czy wdrażania programu nowej tożsamości wizualnej. Ocenie podlega też co roku realizacja przez importera założonego programu działań sprzedażowych, posprzedażowych, marketingowych i PR.
Wysokie oceny w corocznej analizie znajdują odzwierciedlenie w wynikach regularnie przeprowadzanych badań satysfakcji klientów. Ubiegłoroczne rezultaty badań zadowolenia klientów serwisów Mitsubishi Motors (CSI) i salonów (SSI) potwierdziły najwyższą jakość pracy autoryzowanych stacji Mitsubishi Motors w Polsce. Ponad 90% z 7500 przebadanych klientów znakomicie oceniło pracę autoryzowanych serwisów Mitsubishi Motors, przyznając im maksymalne noty.
Fot. Mitsubishi Motors
Komentarze (0)