Standardowe oleje napędowe na zimę, zgodnie z obowiązującymi wymaganiami jakościowymi mają określoną jedynie graniczną temperaturę, poniżej której następuje zatrzymanie pracy silnika – jest to tzw. Temperaturą Zablokowania Zimnego Filtra. Maksymalna jej wartość dla paliw bazowych (w tym dla standardowego zimowego oleju napędowego) wynosi -20°C.
Arktyczny DieselGold, w odróżnieniu od standardowych zimowych olejów napędowych, charakteryzuje się obniżoną Temperaturą Zablokowania Zimnego Filtra (CFPP), której wartość równa jest -32°C, a w zależności od warunków może sięgać nawet -45°C. W odróżnieniu od paliwa standardowego, Arktyczny DieselGold ma również gwarantowaną Temperaturę Mętnienia (CP) na poziomie -22°C. Temperatura ta określa moment, w którym w oleju napędowym pojawiają się już pierwsze kryształki parafin, które mają zdolność do łączenia się w większe cząsteczki, mogące ograniczać swobodny przepływ paliwa przez filtr.
Dzięki obniżonej temperaturze mętnienia Arktyczny DieselGold gwarantuje nie tylko bezproblemowy rozruch zimnego silnika w temperaturze do -32°C, ale również jego płynną pracę w dalszej fazie działania. Produkt ten nie zawiera biokomponentów, które często bywają przyczyną powstania osadów w układzie wtryskowym oraz wpływają negatywnie na zimowe właściwości oleju napędowego.
Komentarze (0)