Paliwa i oleje

Paliwa i oleje

ponad rok temu  18.11.2019, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

AS 24 zagęszcza sieć stacji paliw w Polsce

Siódma edycja targów TransLogistica 2019 potwierdziła rosnący potencjał rynku, a tym samym nowe wyzwania stojące przez AS 24 Polska. Ich realizacja zdynamizuje rozwój sieci stacji paliw w naszym kraju. Wsparciem tych działań będzie rozszerzenie zasięgu urządzenia pokładowego PASSango na drogi w Niemczech.

Transport drogowy niezmiennie dominuje zarówno w skali regionu jak i całej Europy, wliczając w to ponad kontynentalny obszar Rosji. Rośnie przy tym znaczenie Polski. Składa się na to systematyczny rozwój dróg szybkiego ruchu, które pomagają efektywnie skrócić czas realizacji dostawy. A tym samym zintensyfikować przyjmowanie kolejnych zleceń i zwiększać zyski.

Targi branży TSL to doskonałe forum do spotkania z naszymi Klientów i przedstawicielami konkurencji. Dzięki temu połączeniu otrzymujemy pełny i realistyczny obraz sytuacji na rynku. Na tegorocznej edycji TransLogistica wyraźnie było widać wzrost wystawców i gości z Europy Wschodniej, a nawet Azji. W tych właśnie kierunkach rozwija się transport drogowy, a nasz oddział musi podążać z rozbudową sieci stacji paliw - mówi Cédric Vigneau, dyrektor zarządzający AS 24 w Polsce.

Firma AS 24 to samodzielny podmiot gospodarczy działający w ramach globalnego koncernu energetycznego Total. Powstała z myślą o obsłudze branży transportowej, logistycznej i spedycyjnej. W ubiegłym roku, podczas obchodu jubileuszu 30-lecia istnienia, właśnie na targach TransLogistica w Warszawie padła deklaracja o przyspieszeniu rozbudowy sieci stacji paliw w Polsce. Przez dwanaście miesięcy ich liczba wzrosła z 27 do 31 punktów.

Najnowszy obiekt otwarto w Ostródzie, przy ulicy Hurtowej 11 (GPS 53.69236364, 19.98425722). To strategiczne położenie pomiędzy drogą ekspresową S7 i drogą krajową nr 16 (Grudziądz - przejście graniczne z Litwą w Ogrodnikach). Wygodny zjazd na stację zapewnia węzeł Ostróda Południe.

Jak każda stacja paliw AS 24 także i ta ma odpowiedni dla pojazdów ciężarowych plac manewrowy, szeroki pojazd, wysokie wiaty i wysokowydajny system tankowania olejem napędowym. Sam proces przyspiesza podwójny układ dystrybutorów. Dostępny jest także zbiornik z odczynnikiem Ad Blue. Co więcej sama płatność realizowana jest przy użyciu karty AS 24 w terminalu ustawionym przy dystrybutorze. Przy okazji można wczytać i przesłać dane z tachografu.

Otwarcie każdego nowego punktu AS 24 zagęszcza sieć dostępnych stacji paliw. Firmy z branży TSL, jak i sami kierowcy zyskują przez to pewność, że skorzystają z naszych usług w wielu miejscach podczas swojej trasy. To ważne chociażby z racji posiadania karty paliwowej AS 24 Eurotrafic. To jedyna forma płatności na naszych stacjach paliw. W całej Europie cieszy się dużą popularnością ze względu na elastyczny sposób dysponowania i zarządzania środkami finansowymi, umożliwia też opłaty za przejazdy wybranymi drogami, mostami czy tunelami, a także postoje na parkingu czy myjnie. Jej efektywność rośnie z rozwojem sieci AS 24, w której polskie drogi są ważnym ogniwem - dodaje Cédric Vigneau.

Obecnie sieć stacji paliw AS 24 funkcjonuje w 28 krajach Europy - od wybrzeży Oceanu Atlantyckiego do Rosji i od Skandynawii po basen Morza Śródziemnego. Kierowcy pojazdów ciężarowych mają do dyspozycji blisko 16 tysięcy punktów.

Dużym zainteresowaniem gości na targach TransLogistica cieszyły się także narzędzia przyspieszające zwrot podatków, między innymi VAT. Na przykład w opcji ActiVAT kierowca reguluje tylko kwotę netto faktury za paliwo.

Firma AS 24 oferuje również pokładowe urządzenie PASSango Europe do zdalnego wnoszenia opłat za przejazdy wybranymi drogami. Swoim zasięgiem działania obejmuje Danię i Szwecję (w obu krajach obejmuje także mosty), Belgii (w tym tunel Liefkenshoek), Francji, Portugalii i Hiszpanii oraz Austrii. Wkrótce do tej listy dołączą Niemcy. Elastyczność urządzenia PASSango to kolejne rozwiązanie, które pozwala kierowcy skrócić czas realizowania usługi.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony