Urządzenia ATX 180 firmy MAHLE są najnowszej generacji urządzeniami następcami urządzeń ATX 2 i ATX 3 które z powodzeniem użytkowane są od wielu lat. Urządzenia ATX180 powstały dzięki współpracy doświadczonego producenta m.in. układów chłodzenia i filtracji z wieloma warsztatami napraw automatycznych skrzyń biegów.
Cechy/Funkcje:
- Pomiar temperatury ATF umożliwia rozpoczęcie pracy jedynie powyżej określonego progu (określanego przez użytkownika);
- Urządzenie w dwa szklane okienka wziernikowe.
- Automatyczna dozowanie określonej w ml ilości detergentu
- Tryb BAGNET możliwość wymiany oleju poprzez miarkę oleju;
- Nowe zbiorniki ATF na wymianę (opcja);
- Płukanie węży (brak zanieczyszczeń krzyżowych);
- Automatyczne wykrywanie kierunku przepływu cieczy i zmiana kierunku przepływu na prawidłowy
- Tryb automatycznego obiegu obejściowego, w przypadku braku zasilania.
- Możliwość integracji danych z dowolnej bazy danych wraz z instrukcjami graficznymi;
- kratka ściekowa na urządzeniu.
Korzyści dla klienta
- Łatwy w obsłudze do samochodów z wbudowanym termostatem -> nie ma potrzeby monitorowania poziomu temperatury przez użytkownika
- Redukcja zużycia oleju po zmianie typu oleju ATF;
- Wskaźnik statusu pracy oraz wskaźnik postępu procesu;
- Brak konieczności ręcznych interwencji operatora;
- Możliwość pracy/płukania, nawet jeżeli adapter nie jest dostępny lub nie pasuje;
- Łatwiejsza praca z różnymi rodzajami oleju, bez konieczności opróżniania zbiornika wewnętrznego;
- Brak zanieczyszczeń krzyżowych;
- Zabezpieczenie w przypadku braku zasilania, zapobiega uszkodzeniom skrzyń biegów;
- Wizualizacja podłączenia i ilości oleju dla każdego pojazdu.
- Łatwy dostęp do obu zbiorników na olej
- Brak konieczności mocowania zbiorników
- Przewody serwisowe odporne na przecieranie
- Trwałe szybkozłączki
Media do artykułu
- Dziś pokazujemy, dlaczego należy wymianiać olej w automatycznych skrzyniach biegów oraz dlaczego należy to robić metodą dynamiczną - mówi Rafał Sosnowski z firmy SOSNOWSKI. W Gdańsku odbyła się konferencja techniczna Liqui Moly oraz firmy Sosnowski, podczas której przeprowadzono pokaz procedury wymiany oleju w automatycznej skrzyni biegów. Zapraszamy na relację filmową z tego spotkania.
- Podstawowa zaleta dynamicznej wymiany oleju w automatach jest taka, że wymieniamy 100% oleju, a nie 30-50% jak w przypadku standardowych metod - podkreślał Sosnowski. Podczas konferencji zaprezentowano urządzenie do dynamicznej wymiany oleju, które będzie oferowane warsztatom niezależnym.
Komentarze (2)