Tytułem Superbrand wyróżniane są marki, które dzięki swojemu wizerunkowi zdobyły trwałą przewagę na rynku, a przyznaje go Rada Marek - niezależne gremium ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu. O klasyfikacji na krajowym rynku po raz pierwszy zadecydowała w tym roku również grupa 2700 osób, które wzięły udział w badaniu konsumenckim.
- Nadanie marce Castrol tytułu Superbrand jest potwierdzeniem, że nasza strategia budowania silnej marki przynosi zamierzone efekty - komentuje Sławomir Radoń, Dyrektor Marketingu Castrol na Polskę i Europę Środkową. - Z roku na rok obserwujemy systematyczne umacnianie się marki na rynku, co potwierdza zarówno badanie GIPA, jak i Motoscan. Jestem pewien, że nasze aktywności marketingowe mają bardzo duży wpływ na przywiązanie do marki Castrol. Do takich działań bez wątpienia należy współpraca z czołowymi producentami samochodów, jak i sponsoring Mistrzostw Europy UEFA EURO 2012.
Dodajmy, że tytuł Superbrand przyznawany jest już od 16 lat w ponad 85 krajach świata przez organizację The Superbrands Ltd.
Więcej na: www.castrol.pl
Komentarze (0)