Paliwa i oleje

Wydarzenia

ponad rok temu  11.05.2018, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Chevron Lubricants wprowadza w Polsce nową markę produktów

Lisa Kelly, najsłynniejsza kobieta kierowca ciężarówki. Fot. Rafał Dobrowolski

Chevron Lubricants – jeden z największych na świecie producentów olejów i smarów – wprowadza zmiany w swoim portfolio produktów dla polskich kierowców, rolników i przemysłu. Produkty firmy sprzedawane będą teraz w całej Europie pod nową marką Texaco Delo. To krok ku globalnemu ujednoliceniu oferty.

Braliśmy udział w prezentacji oferty Chevron Lubricants w Warszawie. Autorem zdjęć jest red. Rafał Dobrowolski.

Marka Texaco Delo będzie firmować w Polsce i na rynkach europejskich produkty komercyjne i przemysłowe Chevron Lubricants. Zaliczają się do nich m.in. oleje do silników wysoko obciążonych – przetestowane i używane w ekstremalnych warunkach przez Lisę Kelly, najsłynniejszą na świecie kobietę kierowcę ciężarówki, gwiazdę telewizyjnej serii „Ice Road Truckers". Gamę produktów Texaco Delo tworzą oleje silnikowe do pojazdów drogowych i poza drogowych, oleje do układów przeniesienia napędu, oleje do przekładni głównych, smary oraz płyny do chłodnic o wydłużonej żywotności. 

W Europie Chevron prowadzi działalność pod główną marką Texaco. Wprowadzana zmiana ma na celu ujednolicenie działalności i dostosowanie jej do globalnej marki Delo. Pod marką Delo firma funkcjonowała do tej pory w Ameryce Północnej i Środkowej, rejonie Azji-Pacyfiku, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Wprowadzenie marki Texaco Delo w Europie umożliwi firmie efektywne wykorzystanie wiedzy zdobytej na całym świecie, podczas współpracy z partnerami i klientami, w zakresie prac nad nowymi produktami i usługami, a także doskonalenia tych już istniejących.

 – Wobec rosnącej liczby międzynarodowych producentów OEM oraz klientów wymagających dostępu do produktów wysokiej jakości na całym świecie, coraz ważniejsze staje się dla Chevron umieszczenie komercyjnych olejów smarowych pod jedną marką, rozpoznawaną na całym świecie. Texaco Delo umożliwi taką konsolidację produktów, zapewniając naszym klientom i partnerom korzyści wynikające z kompleksowej oferty produktów,  dostępnej na całym świecie – wyjaśnia James Welchman, kierownik marketingu EMEA w Chevron. – Naszym celem jest zoptymalizowanie wydajności pojazdów naszych klientów poprzez pomoc w minimalizacji kosztów operacyjnych, podniesienie trwałości podzespołów i tym samym maksymalne zwiększenie niezawodności pojazdów. Wielu producentów OEM i globalnych klientów pragnie kupować ten sam produkt w każdym regionie świata, dlatego tam gdzie jest to niezbędne i potrzebne, wprowadzamy globalne formuły. Oferta Texaco Delo oznacza dla europejskich klientów możliwość korzystania z siły i niezawodności marki Texaco, a jednocześnie z integralności i testów wydajnościowych produktów z rodziny Delo – dodaje.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony