Paliwa i oleje

Paliwa i oleje

ponad rok temu  10.07.2018, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Czy diesel musi dymić? Liqui Moly mówi, że nie!

Diesel musi dymić! To oczywisty żart, powtarzany nieraz przy nie do końca sprawnych układach paliwowych w samochodach z silnikami wysokoprężnymi. Diesel nie musi dymić - przekonuje Liqui Moly - a by do tego dymienia nie dopuścić, wystarczy przy wymianie filtra paliwa zalać nowy filtr specjalnym płynem czyszczącym.

Płyn Liqui Moly 20458 został stworzony z myślą o czyszczeniu układów wtryskowych w silnikach wysokoprężnych podczas okresowej wymiany filtra paliwa. Mocna koncentracja dodatków czyszczących i smarujących podana bezpośrednio do układu wtryskowego skutecznie oczyszcza i smaruje pompę wtryskową, pompę wysokiego ciśnienia i same wtryskiwacze. Dzięki wlaniu preparatu do filtra można zredukować ryzyko zapowietrzenia układu wtryskowego i konsekwencji z tym związanych. Skutkiem czyszczenia jest ograniczenie zadymienia spalin, cichsza i bardziej równomierna praca silnika i spadek zużycia paliwa. Na początku procesu skoncentrowany dodatek oczyszcza i smaruje cały układ a pozostałość preparatu która dostanie się przewodem powrotnym do zbiornika usuwa resztki zanieczyszczeń. Pełne działanie preparatu odczuwalne jest po około 200 kilometrach.

W ofercie Liqui Moly płyn ten jest produktem miesiąca lipca.

 Zastosowanie:

Wlać do filtra paliwa podczas jego wymiany a resztę preparatu dodać do zbiornika paliwa.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony