Dzięki materiałom promocyjnym Mobil 1 Workshop pomaga dbać o atrakcyjny wygląd serwisu i przyciąga klientów
Rozwój biznesu bez pomocy partnerów jest czasami trudny lub wręcz niemożliwy. Przekonuje się o tym wielu właścicieli warsztatów niezależnych. Dlatego warto zdobywać nowych klientów przy wsparciu znanej marki, która oferuje wysokiej jakości produkty i cieszy się dobrą opinią konsumentów. Przykład PAPIS AUTO Serwis z Drzewicy – jednego z około 3000 uczestników programu Mobil 1 Workshop – pokazuje, że współpraca z renomowaną marką olejową ma sens i przynosi realne korzyści.
Program Mobil 1 Workshop zrzesza warsztaty z Polski i 28 innych krajów Europy. Jego uczestnicy otrzymują produkty i branding Mobil 1, ale również wsparcie techniczne, sprzedażowe i marketingowe. Dzięki takiej współpracy warsztat może podkreślić swoją obecność na rynku lokalnym, wzmocnić wiedzę i przewagę konkurencyjną oraz skutecznie budować pozytywne skojarzenia u klientów, którym zależy na serwisowaniu auta z użyciem wysokiej jakości produktów.
– Warsztat prowadzę od 2000 roku, od początku używam olejów i smarów Mobil 1. Do programu Mobil 1 Workshop zaprosił nas Ekonaft, autoryzowany dystrybutor olejów i smarów ExxonMobil. Otrzymaliśmy materiały promocyjne, wielokrotnie uczestniczyliśmy w szkoleniach technicznych. Tak się składa, że Mobil jest wiodącą marką w naszym regionie, a wymiana oleju przy podniesionym aucie to doskonała okazja do sprawdzenia innych podzespołów – mówi Stanisław Papis, właściciel warsztatu PAPIS AUTO Serwis i stacji kontroli pojazdów w Drzewicy.
Korzyści z udziału w programie Mobil 1 Workshop
- Powiązanie warsztatu z wiodącą marką – siła Mobil 1 pomaga w promocji i podkreśla stosowanie wysokiej jakości produktów smarnych.
- Wsparcie w zakresie oznakowania i marketingu – dzięki materiałom promocyjnym Mobil 1 Workshop pomaga dbać o atrakcyjny wygląd serwisu i przyciąga klientów.
- Wiedza i wsparcie w zakresie standardów pracy – dzięki kompleksowej pomocy, obejmującej m.in. profesjonalne szkolenia i rozwój umiejętności sprzedażowych, warsztat otrzymuje wszystkie narzędzia niezbędne do uzyskania eksperckiej wiedzy o serwisie olejowym i maksymalizacji zysków.
W ocenie uczestnika programu Mobil 1 Workshop wybór dobrego oleju ma coraz większe znaczenie.
– Dzisiaj opinie o każdym produkcie łatwo znaleźć w internecie, a klienci nie godzą się na części i płyny eksploatacyjne o wątpliwej jakości. W przypadku olejów Mobil relacja ceny do jakości jest na tyle atrakcyjna, że kierowcy sięgają po ten produkt i zgadzają się na jego użycie w swoim aucie. Większość naszych klientów pamięta o okresowych przeglądach, a na olejach silnikowych i filtrach nie oszczędza – dodaje Stanisław Papis.
Dołącz do szybko rozwijającej się sieci 3000 warsztatów w Europie, tak samo jak PAPIS AUTO Serwis. Skontaktuj się z autoryzowanym dystrybutorem olejów i smarów Mobil: www.dexol.pl, www.ekonaft.com.pl,
www.mobipol.pl lub www.smartplus.pl. Dzięki współpracy ze znaną marką olejową możesz zdobyć i utrzymać wiernych klientów.
PAPIS AUTO Serwis działa w Drzewicy przy ul. Kolejowej 9B. Zajmuje się serwisem i naprawą samochodów osobowych oraz dostawczych większości producentów. Więcej informacji o warsztacie uzyskasz pod numerem telefonu: 605 303 694.
Komentarze (0)