„Drogowa dżungla, czyli Polak za kierownicą” - takie badanie na zamówienie Shell przeprowadził Kantar TNS. Jego wyniki prezentowane są dziśna specjalnej konferencji, a omawia je znany socjolog Tomasz Sobierajski.
Jesteśmy na miejscu. Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć.
O tym raporcie piszemy też tutaj - Kto wybiera olej? Kierowca czy mechanik?. Syntetyczne oleje silnikowe są największą grupą produktów olejowych w Polsce – mają prawie 16,3 proc. udziału w całym rynku. Segment ten notował największą dynamikę wzrostu na przestrzeni ostatnich 10 lat. Ze względu na rosnącą sprzedaż samochodów wyposażonych w nowoczesne silniki i import aut z Europy Zachodniej popyt na oleje syntetyczne będzie coraz większy. Kierowcy najczęściej sami wybierają markę i rodzaj oleju, ale wspierają się przy tym radą fachowców – wynika z badania „Drogowa dżungla, czyli Polak za kierownicą” przeprowadzonego przez Kantar TNS na zlecenie Shell.
Komentarze (0)