„Drogowa dżungla, czyli Polak za kierownicą” - takie badanie na zamówienie Shell przeprowadził Kantar TNS. Jego wyniki prezentowane są dziśna specjalnej konferencji, a omawia je znany socjolog Tomasz Sobierajski.
Jesteśmy na miejscu. Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć.
O tym raporcie piszemy też tutaj - Kto wybiera olej? Kierowca czy mechanik?. Syntetyczne oleje silnikowe są największą grupą produktów olejowych w Polsce – mają prawie 16,3 proc. udziału w całym rynku. Segment ten notował największą dynamikę wzrostu na przestrzeni ostatnich 10 lat. Ze względu na rosnącą sprzedaż samochodów wyposażonych w nowoczesne silniki i import aut z Europy Zachodniej popyt na oleje syntetyczne będzie coraz większy. Kierowcy najczęściej sami wybierają markę i rodzaj oleju, ale wspierają się przy tym radą fachowców – wynika z badania „Drogowa dżungla, czyli Polak za kierownicą” przeprowadzonego przez Kantar TNS na zlecenie Shell.



![Drogowa dżungla, czyli Polak za kierownicą. Prezentacja raportu Shell [LIVE]](https://warsztat.pl/img/artykuly/66569_drogowa-dzungla-czyli-polak-za-kierownica-_1.jpg?dta=1526459389)
Komentarze (0)