W ostatnim czasie ELF bardzo mocno rozbudował swoją gamę o zupełnie nowe produkty. Renomowana marka kojarzona od lat z motorsportem podkreśla, że najnowsze propozycje mają homologację wiodących marek niemieckich, angielskich i amerykańskich, takich jak BMW, Ford, Jaguar, Mercedes, Porsche czy Volkswagen.
Logo ELF od lat pojawia się tam, gdzie rodzą się najsilniejsze sportowe emocje. Jest obecne zarówno na torach wyścigowych jak i na rajdowych OS-ach. Wielu kierowców łączy sukcesy ELF z markami francuskimi (Renault, Alpine, Matra). Nie można także zapominać o spektakularnych dokonaniach ELF w zespołach F1 takich jak ELF – Ford – Tyrrell czy ELF – Williams – Renault. Obecnie ELF angażuje się w sporty motorowe także z partnerami japońskimi - współpracuje m.in. z Nissanem i Kawasaki.
Oczkiem w głowie jest oczywiście także partnerstwo z Alpine w FIA World Endurance Championship (Alpine A470) oraz Alpine ELF Europa Cup.
ELF dla wszystkich dobrych marek
Na rynku „cywilnym” ELF nie ustala żadnych narodowościowych granic czy podziałów. W 2000 roku połączył się z potęgą w dziedzinie środków smarnych – marką Total, aktualnie TotalEnergies, która jest czwartym co do wielkości przedsiębiorstwem w tej branży na świecie i stał się marką globalną, oferującą najwyższe jakości środki smarne do większości popularnych samochodów na świecie. ELF to obecnie 6 gałęzi produkcji, ponad 100 produktów, dystrybucja w ponad 90. krajach i 41 fabryk.
Producent może się pochwalić nowymi homologacjami dla pojazdów marki HYUNDAI/KIA. Stosowne aprobaty uzyskały takie produkty jak: ELF Evolution Full-Tech VCX 0W-20, ELF Evolution Full-Tech VSX 0W-20; ELF Evolution Full-Tech DTX 5W-30, ELF Evolution Full-Tech C2 5W-30.
Fot. TotalEnergies
Komentarze (0)