ExxonMobil wzmocnił swoje relacje z Mercedes-Benz, poprzez dostarczanie środków smarnych Mobil do fabrycznego zalania wszystkich samochodów Mercedes-Benz Sprinter, wyposażonych w silniki Diesla. Oleje Mobil Delvac otrzymały również rekomendacje do stosowania przy wymianach serwisowych.
Używany do fabrycznego zalania Mobil Delvac jest niskopopiołowym olejem o lepkości 5W-30, posiadającym dopuszczenie MB-Approval 225.11. Ten w pełni syntetyczny olej silnikowy zanim został wybrany do stosowania w serwisach, przeszedł wymagające testy Mercedes-Benz, dzięki którym stał się jednym z pierwszych olejów o lepkości 5W-30, które uzyskały prestiżowe dopuszczenia MB-Approval 228.51 i MB-Approval 228.5.
- Udało nam się opracować środek smarny dla spółki Mercedes-Benz, który nie tylko spełnia jej wymagania, ale również daje kierowcom Sprintera właściwe rozwiązania w zakresie ochrony silnika podczas zimnego rozruchu. Bardzo jesteśmy z tego zadowoleni – komentuje Tony Weatheril, EAME Marketing, Commercial Vehicle Lubricants, ExxonMobil.
Produkty Mobil zostały wybrane ze względu na ich bardzo dobrą pracę w niskich temperaturach, zapewniającą optymalną ochronę podczas zimnego rozruchu, nawet podczas bardzo dużych mrozów. Charakteryzują się one również niską zawartością popiołu, zapewniającą ochronę systemu emisji spalin, jak również mają potwierdzoną zdolność wydłużania okresów pomiędzy wymianami oleju oraz zmniejszania zużycia paliwa.
Ciągły rozwój i prace nad osiągami silników Diesla do samochodów ciężarowych, powiązane z nieustannie rosnącymi wymaganiami co do zwiększonej mocy, efektywności jednostki napędowej oraz wymogami światowego prawodawstwa i norm środowiskowych są w centrum zainteresowania zarówno spółki Mercedes-Benz, w ramach własnych badań rozwojowych, jak i spółki ExxonMobil, która udoskonala technologię środków smarnych.
Komentarze (0)