Na mocy nawiązanej umowy Gulf Oil International uzyska dostęp do takich aktywów klubu, jak herb i wizerunki zawodników, z kolei charakterystyczny pomarańczowy dysk Gulf znajdzie się na tablicy cyfrowej Manchesteru w trakcie spotkań Premier League, Pucharu Anglii oraz Pucharu Ligi Angielskiej rozgrywanych na Old Trafford.
Podjęcie współpracy stanowi kolejny krok w zamiarach wzmocnienia globalnej obecności marki Gulf oraz umożliwi spółce nawiązanie relacji z fanami Manchesteru United na całym świecie, w tym 325 milionami fanów w Azji, która jest dla tego producenta obszarem kluczowym.
Zawarta umowa obowiązuje wstępnie do końca sezonu 2018/2019 i nie przekreśla zaangażowania marki w sporty motorowe, co szczególnie podkreśla Wiceprezes ds. Marki i Marketingu, Vicki Kipling.
- Wręcz przeciwnie, w tym roku Gulf poszerza horyzonty w sportach motorowych – zapewnia. - Ogłosiliśmy niedawno trzyletnie partnerstwo techniczne z grupą objętą opieką BMW, Team Milwaukee BMW, w World Superbike. W tym roku wracamy też na tor w Le Mans i bierzemy udział w World Endurance Championship z zespołem Gulf Racing i ich Porsche, a także znów partnerujemy najmocniejszym motorbike’om i Ianowi Kingowi, który walczyć będzie o dziesiąte zwycięstwo w wyścigach dragsterów Top Fuel.
Komentarze (0)