W telewizji rusza druga odsłona kampanii produktów marki Dynamic. Tym razem głównym bohaterem jest nowa linia olejów silników LOTOS Quazar Dynamic. Ambasadorem marki jest Robert Kubica, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców.
Olej silnikowy z nowej linii LOTOS Quazar Dynamic, o specyfikacji 508/509 SAE 0W-20 trafił na rynek w lipcu tego roku. Można go znaleźć przede wszystkim na stacjach sieci LOTOS oraz w autoryzowanych serwisach obsługi. Produkt przeznaczony jest specjalnie do ochrony najbardziej nowoczesnych silników samochodów produkowanych obecnie (od 2016 roku) i w niedalekiej przyszłości przez koncern VW (Volkswagen, Audi, Skoda, Seat).
– Moc nie bierze się znikąd. Dlatego, żeby w pełni wykorzystać możliwości swojego silnika, razem z Robertem Kubicą wszystkim kierowcom polecamy nowe oleje LOTOS Quazar Dynamic – mówiPaweł Senator, dyrektor ds. marketingu Grupy LOTOS S.A. – Produkt, który promujemy w nowej odsłonie naszej kampanii obniża zużycie paliwa, pozwala osiągnąć maksymalną moc silnika i chronić wszystkie jego ruchome części niezależnie od warunków eksploatacyjnych, czy stylu jazdy.
LOTOS Quazar Dynamic 508/509 SAE 0W-20 to awangarda wśród olejów, produkt o najwyższym stopniu specjalizacji. Technologia produkcji oparta jest w 100% na syntetycznych bazach olejowych typu PAO. Dzięki formule Hi-Tec Protection Plus zapewnia pełną i ciągłą ochronę przeciwzużyciową, redukuje osady, chroni i zwiększa wydajność silnika w każdych warunkach eksploatacji i nawet bardzo niskich temperaturach, zapewnia oszczędność energii i paliwa, gwarantuje łatwość uruchamiania silnika i szybkie osiąganie pełnego smarowania w każdych warunkach klimatycznych. Ponadto charakteryzuje się obniżoną zawartością fosforu, siarki i popiołów siarczanowych.
– LOTOS Quazar Dynamic 508/509 SAE 0W-20 to pierwszy produkt z linii naszych syntetycznych olejów premium najnowszej generacji. Kolejne pozycje będą dostępne w sprzedaży jeszcze w tym roku – tłumaczy Jakub Jarosz, wiceprezes Zarządu ds. handlu i komunikacji spółki LOTOS Oil. –Jesteśmy przekonani, że zaawansowane technologiczne oleje LOTOS Quazar Dynamic spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagających kierowców.
Ambasadorem marki Dynamic jest Robert Kubica, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców, który w połowie sierpnia wystąpił już w pierwszej odsłonie kampanii. Wtedy promował nową linię napojów energetycznych, które obecnie dostępne są na stacjach paliw w 3 rodzajach: odnowiony i ulepszony smak Classic (w czarnej puszce z czerwonym otwarciem), nowy smak Mojito (w srebrnej puszce z zielonym otwarciem) oraz kolejny nowy smak SugarFree (w złotej puszce z czarnym otwarciem).
Najnowsza kampania obejmuje działania w telewizji oraz będzie miała swoją kontynuację w radio i na stacjach paliw sieci LOTOS. Za całość działań obejmujących kampanię telewizyjną, w tym kreację, odpowiada Agencja FCB Bridge2Fun. Produkcję spotu powierzono studiu TANK, a postprodukcją zajęło się studio Platige Image.
Komentarze (0)