Po pierwsze dolewka!
Tempo i intensywność życia powodują, że wielu kierowców zapomina o właściwym utrzymaniu samochodu, w tym kontrolowaniu poziomu oleju. Często nie zdajemy sobie sprawy, jak duży ma on wpływ na kondycję silnika i zapewnienie nam wielu lat przyjemności z jazdy. Zadaniem pracownika dobrego warsztatu samochodowego jest przypominanie klientom o tych mogłoby się wydawać znanych wszystkim zaleceniach. Chodzi tu zarówno o przeprowadzanie regularnej wymiany oleju silnikowego jak i wożenie ze sobą litrowego opakowania oleju na dolewki. Nie zajmuje ono dużo miejsca w bagażniku, a może pomóc zabezpieczyć silnik przed poważnym uszkodzeniem. Poziom oleju w silniku powinien być sprawdzany po przejechaniu 1000 kilometrów, czyli na przykład przy co drugim tankowaniu do pełnego baku lub też przy każdym uzupełnianiu płynu do spryskiwaczy. Dzięki temu unikniemy zbyt szybkiego zużycia ruchomych elementów silnika oraz pogorszenia parametrów jego pracy. Zbyt niski poziom oleju w silniku należy uzupełnić niezwłocznie, najlepiej środkiem smarnym o takich samych parametrach. W przeciwnym razie, na przykład gorsze parametry innego oleju na dolewki mogą osłabić unikalne właściwości wysokiej jakości produktów, takich jak Mobil 1.
Wydłużone okresy między wymianami
Właściwe smarowanie jest podstawową zasadą utrzymania silnika w dobrym stanie. Zawsze należy wybierać olej silnikowy, który spełnia wymagania producenta pojazdu oraz odpowiada warunkom w jakich używamy auto. Maksymalny okres pomiędzy wymianami oleju określa producent auta. Rozwój technologii wykorzystywanych przy produkcji olejów silnikowych spowodował, że okres między wymianami uległ wydłużeniu. Dzięki temu, używanie nowoczesnych olejów silnikowych, w tym w pełni syntetycznej rodziny Mobil 1, pozwala zmniejszyć koszty eksploatacji pojazdu. Kolejnymi zyskami wynikającymi z użycia nowoczesnych olejów jest zmniejszenie zużycia paliwa i większe bezpieczeństwo dla środowiska naturalnego. Warto zasugerować klientowi warsztatu, aby odwiedził strony internetowe producentów środków smarnych, gdzie znajdzie cenne informacje o najnowszych technologiach oraz pomoc w wyborze właściwego oleju. W przypadku Mobil 1 to www.mobil.pl i www.mobil-1.pl.
Długoterminowe korzyści i szeroka oferta produktów Mobil
Wiemy, jak niejednokrotnie ciężko jest przekonać kierowcę do zastosowania droższego, ale bardziej nowoczesnego oleju silnikowego. W takiej sytuacji warto w rozmowie z klientem podkreślić, że przy wielu zaletach nowoczesnych olejów syntetycznych, szukanie oszczędności w zakupie tanich i nie zawsze sprawdzonych produktów może okazać się błędem i narazić na nieoczekiwane koszty. Inwestycja w droższy i bardziej zaawansowany technologicznie olej syntetyczny w dłuższej perspektywie zwyczajnie się opłaca. W porównaniu z mineralnymi środkami smarnymi, syntetyki szybciej docierają do punktów smarowania, a dzięki temu silnik jest lepiej zabezpieczony przed uszkodzeniami, oraz obniżają zużycie paliwa. Tak więc, gdy wyższy koszt początkowy syntetyków może odstraszyć część kierowców, to długoterminowe korzyści, z perspektywy wydajności i finansów, są tego warte. Oferta ExxonMobil daje warsztatom pewność, że spełnią wysokie oczekiwania klientów w zakresie smarowania i ochrony silnika. W ofercie ExxonMobil znajdują się środki smarne zarówno do nowoczesnych pojazdów, jak na przykład w pełni syntetyczne oleje Mobil 1, jak i kilkunastoletnich aut o dużym przebiegu. Dla nich właśnie skierowana jest linia olejów mineralnych i semisyntetycznych Mobil Super. Odpowiadając na oczekiwania rynku ExxonMobil zmienił w tym roku wygląd olejów Mobil 1. Nowe opakowania mają ułatwić kierowcom wybór właściwego oleju, a kolory etykiet nawiązują do specyfikacji i przeznaczenia oleju. Na przykład kolor zielony oznacza produkt ekologiczny. Kolejną zmianą, która ma pomóc kierowcy w wyborze jest zastąpienie dotychczasowej nazwy oleju Mobil 1 5W-50 nową – Mobil 1 Peak Life 5W-50. Rozszerzenie Peak Life podkreśla, że olej ten jest przeznaczony do nieco starszych pojazdów. Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii, z powodzeniem może jednak być używany w najnowszych modelach aut.
Tempo i intensywność życia powodują, że wielu kierowców zapomina o właściwym utrzymaniu samochodu, w tym kontrolowaniu poziomu oleju. Często nie zdajemy sobie sprawy, jak duży ma on wpływ na kondycję silnika i zapewnienie nam wielu lat przyjemności z jazdy. Zadaniem pracownika dobrego warsztatu samochodowego jest przypominanie klientom o tych mogłoby się wydawać znanych wszystkim zaleceniach. Chodzi tu zarówno o przeprowadzanie regularnej wymiany oleju silnikowego jak i wożenie ze sobą litrowego opakowania oleju na dolewki. Nie zajmuje ono dużo miejsca w bagażniku, a może pomóc zabezpieczyć silnik przed poważnym uszkodzeniem. Poziom oleju w silniku powinien być sprawdzany po przejechaniu 1000 kilometrów, czyli na przykład przy co drugim tankowaniu do pełnego baku lub też przy każdym uzupełnianiu płynu do spryskiwaczy. Dzięki temu unikniemy zbyt szybkiego zużycia ruchomych elementów silnika oraz pogorszenia parametrów jego pracy. Zbyt niski poziom oleju w silniku należy uzupełnić niezwłocznie, najlepiej środkiem smarnym o takich samych parametrach. W przeciwnym razie, na przykład gorsze parametry innego oleju na dolewki mogą osłabić unikalne właściwości wysokiej jakości produktów, takich jak Mobil 1.
Wydłużone okresy między wymianami
Właściwe smarowanie jest podstawową zasadą utrzymania silnika w dobrym stanie. Zawsze należy wybierać olej silnikowy, który spełnia wymagania producenta pojazdu oraz odpowiada warunkom w jakich używamy auto. Maksymalny okres pomiędzy wymianami oleju określa producent auta. Rozwój technologii wykorzystywanych przy produkcji olejów silnikowych spowodował, że okres między wymianami uległ wydłużeniu. Dzięki temu, używanie nowoczesnych olejów silnikowych, w tym w pełni syntetycznej rodziny Mobil 1, pozwala zmniejszyć koszty eksploatacji pojazdu. Kolejnymi zyskami wynikającymi z użycia nowoczesnych olejów jest zmniejszenie zużycia paliwa i większe bezpieczeństwo dla środowiska naturalnego. Warto zasugerować klientowi warsztatu, aby odwiedził strony internetowe producentów środków smarnych, gdzie znajdzie cenne informacje o najnowszych technologiach oraz pomoc w wyborze właściwego oleju. W przypadku Mobil 1 to www.mobil.pl i www.mobil-1.pl.
Długoterminowe korzyści i szeroka oferta produktów Mobil
Wiemy, jak niejednokrotnie ciężko jest przekonać kierowcę do zastosowania droższego, ale bardziej nowoczesnego oleju silnikowego. W takiej sytuacji warto w rozmowie z klientem podkreślić, że przy wielu zaletach nowoczesnych olejów syntetycznych, szukanie oszczędności w zakupie tanich i nie zawsze sprawdzonych produktów może okazać się błędem i narazić na nieoczekiwane koszty. Inwestycja w droższy i bardziej zaawansowany technologicznie olej syntetyczny w dłuższej perspektywie zwyczajnie się opłaca. W porównaniu z mineralnymi środkami smarnymi, syntetyki szybciej docierają do punktów smarowania, a dzięki temu silnik jest lepiej zabezpieczony przed uszkodzeniami, oraz obniżają zużycie paliwa. Tak więc, gdy wyższy koszt początkowy syntetyków może odstraszyć część kierowców, to długoterminowe korzyści, z perspektywy wydajności i finansów, są tego warte. Oferta ExxonMobil daje warsztatom pewność, że spełnią wysokie oczekiwania klientów w zakresie smarowania i ochrony silnika. W ofercie ExxonMobil znajdują się środki smarne zarówno do nowoczesnych pojazdów, jak na przykład w pełni syntetyczne oleje Mobil 1, jak i kilkunastoletnich aut o dużym przebiegu. Dla nich właśnie skierowana jest linia olejów mineralnych i semisyntetycznych Mobil Super. Odpowiadając na oczekiwania rynku ExxonMobil zmienił w tym roku wygląd olejów Mobil 1. Nowe opakowania mają ułatwić kierowcom wybór właściwego oleju, a kolory etykiet nawiązują do specyfikacji i przeznaczenia oleju. Na przykład kolor zielony oznacza produkt ekologiczny. Kolejną zmianą, która ma pomóc kierowcy w wyborze jest zastąpienie dotychczasowej nazwy oleju Mobil 1 5W-50 nową – Mobil 1 Peak Life 5W-50. Rozszerzenie Peak Life podkreśla, że olej ten jest przeznaczony do nieco starszych pojazdów. Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii, z powodzeniem może jednak być używany w najnowszych modelach aut.
Komentarze (0)