Do autoryzowanych dystrybutorów i kluczowych klientów Platinum trafił nowy kalendarz, inspirowany zaangażowaniem marki jako partnera strategicznego prestiżowej serii wyścigów Porsche Platinum GT3 Challenge Central Europe.
Kalendarz to dzieło Jacka Ury – fotografa z Krakowa, zwycięzcy prestiżowego konkursu fotograficznego Grand Press Photo. Nad publikacją współpracował on z agencją reklamową Demo Effective Launching.
Sesja zdjęciowa odbyła się w hali w Nowej Hucie, gdzie o scenografię i aranżację zadbała Ela Szczepaniak, znana z licznych sesji modowych i artystycznych. Istotną rolę w procesie twórczym odegrały storyboardy – unikalne prace wykonane techniką akwareli oraz pasteli, przygotowane przez artystkę Elenę Ciuprina. Postprodukcją zajęli się retuszerzy z House of Retouching, którzy pracowali m.in. nad sesjami okładkowymi europejskich wydań magazynu Vogue i przy zdjęciach brytyjskiej rodziny królewskiej.
Wydruk powstał na wysokiej jakości papierze, a na każdej jego stronie użyto folii matowej. Kalendarz nie jest przeznaczony do sprzedaży.
Komentarze (0)