Niemieckie przedsiębiorstwo obroniło tytuł sprzed roku pośród czytelników „Auto Zeitung“ i „Auto motor und sport“. Na pierwszym miejscu umieścili markę także czytelnicy „Auto Bild”, którzy w ankiecie brali udział po raz pierwszy.
Ernst Prost, prezes Liqui Moly, jest zachwycony:
- Czytelnicy trzech największych czasopism samochodowych w Niemczech jasno opowiedzieli się za naszą marką - mówi. - Jest to najpiękniejsze potwierdzenie, jakiego możemy doświadczyć.
Jako czynniki, które przyczyniły się do sukcesu marki, wskazuje on zarówno jej obecność w mediach, jak i jakość produktu. Prost podkreśla również znaczenie lokalizacji zakładu produkcyjnego w Niemczech oraz znaczącą rolę „przyzwoitości, respektu i miłości”.
- Jesteśmy ludzkim przedsiębiorstwem - mówi. - Na tym opiera się nasza praca marketingowa i sprzedaż minionych dziesięcioleci. To nasiono, które wschodzi i wydaje coraz to większe owoce.
Komentarze (0)