Paliwa i oleje

Paliwa i oleje

ponad rok temu  10.11.2023, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Profilaktyka się opłaca! Wiele warsztatów nie chce remontować silników

Współczesne samochody z bezpośrednim wtryskiem i turbo doładowaniem pracują w skrajnie trudnych warunkach. Z jednej strony muszą znieść większą temperaturę i większe obciążenie, a z drugiej pracują na coraz mniej lepkich olejach często eksploatowanych w trybie LONG LIFE. Takie połączenie to pewny przepis na poważną awarię, a nawet całkowite zniszczenie jednostki!

Dlaczego producenci silników świadomie godzą się na takie użytkowanie pojazdów? 

Skoro nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze. Długie Interwały wymiany oleju to wymóg firm flotowych. Każdy producent silnika zdaje sobie sprawę, że LONG LIFE nie jest korzystny z technicznego punktu widzenia, ale jednocześnie, gdy nie zgodzi się na eksploatację w takim trybie, nie sprzeda swoich samochodów do firm leasingowych.

Silnik to system naczyń połączonych i stary olej bardzo szybko uszkodzi inne elementy jednostki.

Zużyty olej przyczynia się do przycinania zaworu EGR, koksowania końcówek wtryskiwaczy, zapiekania pierścieni tłokowych i zapychania DPF. Z czasem może dojść do znaczącego rozrzedzenia oleju paliwem i zatarcia silnika. Warto pamiętać, że remont nowoczesnej jednostki to wydatek rzędu kilkunastu tysięcy złotych.

Wbrew pozorom wiele warsztatów nie chce remontować silników, ponieważ w tym czasie może wykonać kilkanaście mniejszych i prostszych zleceń. Jak uniknąć wysokich kosztów użytkowania samochodu klientów i dobrze na tym zarobić?

Wystarczy dołączyć do sieci warsztatowej Liqui Moly Pro Line Seriwis.

Dzięki technologii Liqui Moly warsztat pozyska nowych i przede wszystkim zadowolonych klientów.

Po przystąpieniu do sieci warsztat zostanie przeszkolony ze stosowania zabiegów profilaktycznych, które powinny być wpisane w książkę serwisową każdego współczesnego samochodu.

Oprócz techniki, warsztat otrzyma wizualalizację i materiały reklamowe do wszystkich usług. 

A są to:
1. Czyszczenie układów wtryskowych
2. Czyszczenie układu smarowania
3. Czyszczenie EGR i układu dolotowego
4. Czyszcznie DPF.

Jak dołączyć do sieci Liqui Moly Pro Line Serwis?
Wystarczy kliknąć TUTAJ.
Zapraszamy.

Piotr Mering
Kierownik ds. marketingu
LIQUI MOLY Polska Sp. z o.o

Tagi: Liqui Moly,

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony