Firma Millers Oils, wraz z odświeżeniem całej gamy produktów Motorsport (m.in. nowe etykiety) wprowadza na rynek trzy zupełnie nowe oleje przekładniowe serii Motorsport, o tradycyjnej nazwie: CRX. Przeznaczone są do stosowanie w najtrudniejszych warunkach, podczas rajdów i wyścigów. Po raz pierwszy w gamie, pojawił się wyczynowy olej do skrzyni biegów automatycznej, a precyzyjniej ujmując – dwusprzęgłowej.
Millers Oils Motorsport CRX ATF DCT – DSG NT+, to odpowiedź naszej marki na coraz częstsze wykorzystywanie dwusprzęgłowych skrzyń biegów w profesjonalnym sporcie samochodowym. Stworzony z myślą o zapewnieniu maksymalnej ochrony w wielu najnowszych, zaawansowanych technologicznie dwusprzęgłowych skrzyniach biegów stosowanych w samochodach wyścigowych. Do skrzyń zarówno z mokrym, jak i suchym sprzęgłem, producentów takich jak np. ZF, BorgWarner, Getrag, LuK, Ricardo.
Przeznaczony do wielu dwusprzęgłowych skrzyń biegów w samochodach m.in. BMW, VAG, oraz marek azjatyckich. To także idealne rozwiązanie dla wszelkich skrzyń biegów DCT oraz DSG w samochodach, których silniki zostały znacznie zmodyfikowane, w efekcie czego, skrzynie biegów są zmuszone przenieść wyższą moc i moment obrotowy niż pierwotnie zakładano. Olej wykorzystuje najnowsze osiągnięcia Millers Oils w technologii redukcji tarcia, a więc: technologię Nanodrive, która od lat znakomicie sprawdza się w rajdach i wyścigach, oraz estry syntetyczne. Kolejne dwa oleje, to CRX 75w NT+ oraz CRX 75w80 NT+, przeznaczone do manualnych skrzyń biegów, wszędzie tam, gdzie głównym kryterium jest maksymalnie obniżone tarcie, minimalny opór, a więc: maksymalne osiągi. Znakomite np. do wielu wyścigowych formuł wyścigowych różnych serii.
Komentarze (0)