Marka Shell Helix zdobyła złoty Laur Konsumenta 2019 w kategorii „oleje silnikowe” w 15. edycji ogólnopolskiego programu konsumenckiego, którego celem jest wyłonienie najbardziej rozpoznawalnych, innowacyjnych i wyróżniających się pod względem jakości marek, produktów i usług w danym roku.
– Złoty Laur Konsumenta 2019 jest dla nas bardzo cennym odznaczeniem – nie tylko potwierdza silną pozycję marki Shell Helix na polskim rynku, ale przede wszystkim jest wyrazem uznania konsumentów, którzy stawiają na najwyższą jakość i innowacyjność – komentuje Łukasz Radzymiński, dyrektor sprzedaży w dziale olejowym Shell Polska. – Nic tak nie cieszy, jak świadomość trwałego zaufania, którym darzą nas klienci.
Do tej pory marka syntetycznych olejów silnikowych Shell Helix doceniona została już jedenastoma wyróżnieniami przyznawanymi przez konsumentów i ekspertów branżowych.
Komentarze (0)