Obie firmy podpisały porozumienie o strategicznym sojuszu polegającym na sprzedaży produktów Nexen Tire na rynku brazylijskim. W informacji prasowej czytamy m.in. o produktach dla aut osobowych, SUVów i vanów. Zgodnie z umową, Pirelli będzie jedyną firmą, która będzie dostarczać produkty Nexen Tire dla brazylijskich klientów.
Strategiczny sojusz z Pirelli odgrywa znaczącą rolę jeżeli mowa o promowaniu produktów Nexen Tire na rynku brazylijskim. Nexen Tire będzie kontynuowało promocję swoich produktów i technologii na całym świecie przy jednoczesnym wspieraniu różnorakich działań marketingowych - komentował przedstawiciel Nexen Tire.
Nexen Tire obecnie dostarcza swoje produkty do ponad 130 krajów na całym świecie i posiada cztery ośrodki badawcze w USA, Korei, Chinach i Europie. Opony Nexen są produkowane w jednym z trzech zakładów z czego dwa są ulokowane w Korei a jeden w Chinach. Kolejny, w Republice Czeskiej, zostanie uruchomiony w 2018 roku.
Nexen Tire stawia olbrzymi nacisk na zwiększanie świadomości marki wśród klientów. W ostatnim czasie marka zostałą oficjalnym sponsorem m.in. Pucharu Świata w skokach narciarskich. W 2015 została podpisana współpraca z klubem piłkarskim Manchester City.
Komentarze (0)