Goodyear dostarcza opony i pomoc techniczną ponad trzem tysiącom pojazdów wykorzystywanych na budowie największego lotniska na świecie. Tylko w ubiegłym roku amerykański koncern dostarczył prawie 8000 opon ciężarowych Goodyear Omnitrac II do zastosowań mieszanych - na drogach i w terenie - dla pojazdów ciężarowych pracujących na mierzącym 75,6 miliona metrów kwadratowych placu budowy w Turcji, na którym powstaje Istanbul New Airport.
Gorący klimat i trudne warunki terenowe to duże wyzwanie dla opon. Aby zapewnić jak najwyższą sprawność oraz zmaksymalizować czas eksploatacji ogumienia Goodyear dostarcza niezbędną pomoc techniczną. Dedykowany technik oponiarski pracujący na miejscu na bieżąco dokonuje przeglądu opon, co pozwala zoptymalizować koszty ich użytkowania podczas realizacji inwestycji. Dodatkowo zaawansowaną obsługę klienta zapewnia także zespół Goodyear FleetFirst.
Obecnie trwa pierwszy etap inwestycji, który obejmuje budowę największego na świecie terminala lotniskowego usytuowanego pod jednym dachem. Termin jego ukończenia został wyznaczony na pierwszy kwartał 2018 roku. Po zakończeniu realizacji całości projektu, którego koszty szacuje się na ponad 10 miliardów euro, obiekt będzie największym portem lotniczym świata, obsługującym 200 milionów pasażerów i zatrudniającym ponad 22 tys. osób. Do dyspozycji linii lotniczych zostanie oddanych sześć pasów startowych.
Przede wszystkim Goodyear Omnitrac
Większość pojazdów ciężarowych wykorzystywanych na terenie budowy stanowią cztero- i pięcioosiowe wywrotki, których zadaniem jest dostarczanie materiałów budowlanych. Wszystkie zostały wyposażone w opony Goodyear Omnitrac II do zastosowań drogowych i terenowych - Omnitrac MSS II na oś kierowaną i Omnitrac MSD II na oś napędową. Zaletami tych produktów są przede wszystkim wyższa odporność na uszkodzenia, unikalne właściwości trakcyjne i długie przebiegi. To niezbędne czynniki dla sprostania trudnym warunkom tego olbrzymiego przedsięwzięcia.
Opony Omnitrac MSS II i MSD II powstały w ramach koncepcji technologicznej Goodyear Max. Zaprojektowano je specjalnie do zastosowań mieszanych, na przykład na placu budowy lotniska, gdzie pojazdy poruszają się po nieutwardzonych nawierzchniach i piasku. Specjalne materiały i wzmocniona konstrukcja zapewniają trwałość, a także dług
Komentarze (0)