Pod hasłem „Przeszłość spotyka przyszłość”, firma RONAL GROUP wzięła udział w 52. edycji Essen Motor Show od 30. listopada do 08. grudnia. Na nowo zaprojektowanym stoisku z dynamicznymi stojakami na koła i podświetlanymi witrynami firma prezentowała różne produkty swoich marek RONAL, SPEEDLINE CORSE i SPEEDLINE TRUCK, a także trzy pojazdy specjalne.
Na zakończenie roku jubileuszowego RONAL GROUP zaprezentowała w wyjątkowy sposób dwa klasyczne samochody na dodatkowej powierzchni wystawienniczej naprzeciwko stoiska głównego: Ford Capri RS2600 V6 z oryginalnymi obręczami RS z roku 1969 oraz Mercedes E190 z roku 1988 z obręczami RONAL R50 w kolorze złotym. Był tam również właściciel David Roels, jedyny paraplegiczny użytkownik wózka inwalidzkiego biorący udział w międzynarodowych wyścigach driftowych. Zabawę i dobry humor zapewnił stół do ruletki ustawiony w strefie jubileuszowej z profesjonalnymi krupierami, gdzie niektórzy goście wygrywali wspaniałe nagrody.
Na stoisku głównym RONAL GROUP zaprezentowała nową 15-calową obręcz RONAL R9 z gamy Classic Range lat 70-tych i 80-tych o wykończeniu „Srebrny-kopiowany rant”. Po raz pierwszy została ona zaprezentowana na Essen Motor Show. Były też inne kultowe produkty, takie jak RONAL R10 Turbo o wykończeniu „Czarny-kopiowany przód”, dwie wersje RONAL R50 AERO i RONAL LS o wykończeniu „Srebrny-kopiowany rant”.
Szczególną uwagę przyciągnęło sześć tzw. Fashion Wheels. Są to już istniejące projekty obręczy w nowym wzorze. Na wystawie prezentowany był SPEEDLINE CORSE SL8 o wykończeniu „Brązowy-kopiowany przód”, obręcz SC1 z kolorowymi lustrzanymi powierzchniami w kolorze turkusowym i fioletowym – z nowatorskim chromowanym wykończeniem – a także inny wariant SC1 z przykręcanymi elementami pierścienia aerodynamicznego. R50 AERO z asortymentu RONAL dostępny był w dwóch wersjach specjalnych: Z jednej strony w kolorze biało-niebieskim z naklejkami wyścigowymi, z drugiej strony o wykończeniu „Racing złoty-kopiowany rant” z naklejkami wyścigowymi i układem optycznym zamka centralnego. W przypadku Fashion Wheels producent obręczy nie tylko mógł zaprezentować nowe kolory, technikę i pomysły na wzornictwo, ale również zdobyć informacje na temat ulubionych produktów odwiedzających.
Komentarze (0)