Chemia w warsztacie

Chemia w warsztacie

ponad rok temu  04.04.2018, ~ Administrator - ,   Czas czytania 5

Ceramizer w warsztacie

Borysław Czajczyński, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu Ceramizer Sp. z o.o.

Dla warsztatów i zakładów napraw specjalistycznych Ceramizer przygotował specjalne rozwiązanie: Ceramizer Pro, czyli zestaw produktów do usługowego zastosowania.

Opakowanie Ceramizer Pro zawiera 10 pojedynczych doz ceramizerów. Dostępne są różne konfiguracje, zawierające preparaty do: silników samochodowych, silników samochodowych i skrzyń biegów.
Przewagą preparatów z linii Pro jest ich sprzedaż wraz z usługą serwisową, co stwarza możliwość uzyskania zarobku zarówno na preparacie, jak i na usłudze. Co istotne, Ceramizer otwiera przed warsztatami możliwość sprzedaży usługi dla klientów, którzy chcą dbać o pojazdy, a niekoniecznie przychodzą w sytuacji awarii, jak zazwyczaj. To całkiem nowa grupa.

Usługą serwisową mogą być w tym przypadku:
- pomiar ciśnienia sprężania – jako forma mierzenia skuteczności preparatu,
- aplikacja preparatu (np. do skrzyni biegów),
- wymiana oleju, przegląd pojazdu i inne typowe usługi, podczas których dodatkowo aplikujemy Ceramizer Pro.

Korzyści dla warsztatu
- Uzyskanie kolejnej możliwości wygenerowania przychodu na pojazdach bez awarii, ale do rewitalizacji (grupa, która dotychczas nie była klientem warsztatu).
- Wygenerowanie dodatkowego strumienia klientów dla warsztatu poprzez promowaną na stronie www.ceramizer.pl/warsztaty mapę autoryzowanych warsztatów, w których można zaaplikować preparat i zmierzyć jego skuteczność.
- Uatrakcyjnienie dotychczas istniejących usług (np. wymiana oleju premium, przegląd stanu technicznego pojazdu + rewitalizacja).
- Poszerzenie oferty o znaną na rynku motoryzacyjnym markę preparatów regeneracyjnych.
- Współpraca z Ceramizer Sp. z o.o. w zakresie badań i testów preparatów.

Ceramizery CSX/CMX – nowość na rynku
Ceramizer CSX to nowa propozycja z gamy produktowej skierowana do pojazdów z silnikami czterosuwowymi, które używane są sportowo lub ekstremalnie. CSX ma wszystkie zalety klasycznego Ceramizera do silnika CS, jednakże posiada też pewną specyfikę. Warstwa ceramiczna tworzy się już do 100 km przebiegu (lub do 3 h pracy na biegu jałowym). Ochrona silnika jest więc zapewniona praktycznie od razu i tym samym pojazdy, które z racji swojego charakteru eksploatowane są od pierwszych minut (np. rajdowe), w pełni korzystają z ochrony zapewnionej przez produkt. Jej trwałość za to jest mniejsza, bo warstwa zużyje się po ok 10 000 km (ponowna aplikacja zalecana co wymianę oleju).
– Uważamy, że ten segment rynku (tuning-racing) rozwija się w Polsce intensywnie. To trend, który jest widoczny od kilku lat, a odzwierciedla się także w renesansie popularności wszelkich odmian sportów o charakterze motoryzacyjnym (od wyścigów samochodów osobowych, po wyścigi na ¼ mili czy też drifting) – podkreśla Borysław Czajczyński, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing marki Ceramizer. – CSX jest naszą odpowiedzią na rynkowe potrzeby. Zaufanie, jakie ma dziś Ceramizer w Polsce, po dziesiątkach testów, mniej lub bardziej ekstremalnych, pozwala nam na to, by idąc za głosem rynku, tworzyć produkty, które wywodząc się z klasycznych rozwiązań Ceramizer.pl, skuteczniej dopasowują się do potrzeb klientów. Idąc tym tropem, przygotowujemy także inne rodzaje Ceramizera, skierowane nie tylko do rynku automotive.
Co więcej, CSX dopasowuje się sprzedażowo do specyfiki warsztatowej. Krótki czas aktywacji warstwy ceramicznej pozwala na implementację produktu jako elementu usługi warsztatowej. Pomiar ciśnienia sprężania w pojeździe przed aplikacją CSX i jego powtórzenie po trzech godzinach od momentu aplikacji preparatu pozwala „za jednym posiedzeniem” udowodnić skuteczność produktu nie tylko sobie, ale i klientowi.
To fundamentalna różnica między tym produktem a tradycyjnym Ceramizerem do silnika CS. Tu warstwa ceramiczna tworzy się po ok. 1000 km od aplikacji produktu, ale jest trwalsza, bo wystarcza na ok. 70 000 km przebiegu.
Najnowszym produktem w naszej gamie jest CMX do silników motocyklowych czterosuwowych z mokrym sprzęgłem. Produkt ma podobną charakterystykę co CSX, tyle że skierowany jest do posiadaczy motocykli, którzy używają swoich maszyn w sposób bardziej sportowy czy wyczynowy. Ochronna warstwa ceramiczno-metalowa tworzy się – tak jak w przypadku CSX – do 100 km przebiegu lub 3 h pracy na biegu jałowym, a trwałość warstwy to ok. 5000 km. Ten produkt również powstał w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie tego perspektywicznego segmentu motoryzacji i sugestie klientów, jakie otrzymujemy.

Jak zaopatrzyć się w Ceramizer?
Aktualnie sieć dystrybucji naszych preparatów to ponad 1400 punktów sprzedaży w Polsce. Co istotne z punktu widzenia warsztatów, produkt dostępny jest w renomowanych hurtowniach motoryzacyjnych: Inter Cars, Auto Partner SA, Motorol, Opoltrans, Platinum Oil, Auto Partner Holding, Armapol, Olpol, Arpol, Motpol, MT Group, Szik, Premar, Filtrus i w wielu innych. Ich lista znajduje się na stronie www.ceramizer.pl.
Dostępność produktu jest zatem zapewniona. Co więcej, firma Ceramizer przygotowała program „Autoryzowanych Partnerów” warsztatowych, w ramach którego współpracujące serwisy z całej Polski promowane będą za pośrednictwem narzędzi marketingowych producenta.

Aby uzyskać dodatkowe informacje na temat produktu lub współpracy z Ceramizer.pl Pro, prosimy o kontakt: b.czajczynski@ceramizer.pl, tel. 22 498 09 08. Zainteresowanych Ceramizerem zapraszamy także na poznańskie Targi Techniki Motoryzacyjnej 2018 do strefy „Żywego Warsztatu”!

Wybrane rekomendowane usługi do implementacji

FAKTY O CERAMIZERACH

Ceramizer.pl 
Polskie preparaty do regeneracji silników, skrzyń biegów, układów wspomagania – od teraz również jako usługa w warsztacie!

Co to jest Ceramizer?
Ceramizer to polska marka preparatów do regeneracji mechanizmów w samochodzie. Na rynku istnieje od ponad 16 lat. Jest produktem polskim z całkowicie rodzimą recepturą i myślą techniczną oraz kapitałem. Produkcja również ma miejsce w Polsce.

Jak działa Ceramizer?
Ceramizery to preparaty dodawane do oleju, które pod wpływem temperatury (tarcia) łączą się z cząsteczkami metalu i odbudowują zużyte powierzchnie tarcia. Utworzona warstwa ceramiczno-metalowa charakteryzuje się niskim współczynnikiem tarcia, a powierzchnia jest odporniejsza na ścieranie niż w przypadku kontaktu metalu-metal.
Taka warstwa ceramiczno-metalowa chroni silnik przy normalnej eksploatacji. Namacalnym skutkiem działania preparatów jest podniesienie i wyrównanie ciśnień sprężania na poszczególnych cylindrach silnika. Analogiczny proces ma miejsce przy zastosowaniu Ceramizera przeznaczonego do innych układów, takich jak manualna skrzynia biegów czy układ wspomagania lub tylny most.

Kiedy warto zastosować Ceramizer?
Preparaty Ceramizer mają pewne spektrum stosowania, w którym ich skuteczność jest maksymalna. Jeśli silnik, skrzynia biegów czy układ wspomagania nie znajdują się w stanie awaryjnym, aplikacja Ceramizera jest uzasadniona. Istnieje bowiem szansa, że słabsza wydajność podzespołu wynika ze zużycia eksploatacyjnego i wówczas Ceramizer spełni swoją rolę. Jeśli natomiast mechanizm jest w stanie przedawaryjnym, Ceramizer nie pomoże.

Dlaczego warto stosować Ceramizer?
Wśród ogólnie zaobserwowanych przez użytkowników korzyści zze stosowania preparatów wymienić można:
- zmniejszenie zużycia paliwa (od 3 do 15%),
- łatwiejszy rozruch zimnego silnika – co jest szczególnie istotne dla kierowców parkujących zimą na zewnątrz,
- zmniejszenie zużycia oleju (redukcja dymienia),
- wyciszenie i wyrównanie pracy silnika,
- wyrównanie ciśnień sprężania we wszystkich cylindrach,
- w skrzyni biegów: wyeliminowanie trudności ze zmianą biegów (szczególnie zgrzytów),
- w układzie wspomagania kierowniczego – redukcja oporów.

GALERIA ZDJĘĆ

Ceramizer CSX to nowa propozycja z gamy produktowej skierowana do pojazdów z silnikami czterosuwowymi, które używane są sportowo lub ekstremalnie
CMX to nowość do silników motocyklowych czterosuwowych z mokrym sprzęgłem

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony