fot. TUNAP
Brak mocy, nierówna praca na biegu jałowym, podwyższona emisja spalin, dymienie - to najczęściej objawy nagromadzonego brudu w zaworze EGR i układzie dolotowym. Czy jest sposób na to, aby dokładnie wyczyścić nagromadzony nagar? Tak - firma TUNAP zaprezentowała X-pianę, która w warsztacie pozwala zejść z kosztów naprawy i zadbać o środowisko.
To zupełnie nowa technologia czyszczenia zaworów EGR, elementów systemu recyrkulacji spalin i układu dolotowego powietrza - tłumaczą przedstawiciele firmy TUNAP.
Nasza X-piana jest skierowana do tych warsztatów, które cenią ergonomię napraw i ekologię. Ergonomię pod względem skuteczności i kosztów napraw a ekologię pod względem zużycia paliwa, zmniejszenia emisji spalin i produkcji nowych części.
Wszelkie niewyczyszczone zabrudzenia lub osady na zaworze EGR lub w kolektorze dolotowym mogą prowadzić do kosztownych napraw.
Nowa technologia TUNAP X-piana umożliwia rozwiązywanie problemów poprzez ograniczanie kosztów związanych ze złożonością napraw i wymianą części zgodnie z tym, czego dziś oczekują klienci warsztatów.
Innowacyjna technologia X-Foam (X-piana) usuwa uporczywe zanieczyszczenia w układach wydechowych spalin i dolotowych powietrza. Ze względu na znaczne właściwości zwilżania, działa w krótkim czasie. Preparaty do czyszczenia TUNAP 925 i 926 w połączeniu z doskonałym przepływem piany dają efekt natychmiastowego wyczyszczenia zarówno dużych (chłodnice spalin) jak i małych (zawory EGR) elementów. Wystarczy 15-20 minut i już dany element jest wyczyszczony i gotowy do montażu.
TUNAP oferuje szkolenia techniczne i materiały szkoleniowe dla zainteresowanych usługą warsztatów.
Krótką prezentację technologii TUNAP X-piana można znaleźć w języku polskim na stronie www.tunap-works.com.
Komentarze (0)