Dostarczanie ciekawych, kompletnych a przede wszystkim praktycznych informacji: to cel, do którego Brembo dąży poprzez swoją nową stronę internetową przeznaczoną dla profesjonalistów z sektora Aftermarket oraz dla kierowców, którzy zaufali marce i jakości jej produktów. Co więcej, Brembo stale wzmacnia swoją strategię komunikacji w mediach społecznościowych.
Po roku od zaprezentowania, poświęconej w całości Aftermarketowi, zmodyfikowanej strony www.bremboparts.com w zupełnie nowej szacie graficznej, odnotowano znaczący wzrost liczby odwiedzin przez pojedynczych użytkowników z całego świata. Liczba ta wyniosła blisko 500 000 przy średnim czasie pobytu na stronie wynoszącym 5 minut.
W katalogu online, zawierającym szeroką gamę produktów Brembo, można w bardzo prosty i szybki sposób sprawdzić wszystkie dostępne referencje dla dowolnie wybranego pojazdu. Począwszy od produktów ciernych (tarcze i klocki hamulcowe, bębny i szczęki) przez podzespoły hydrauliczne (cylinderki i przewody hamulcowe), po ostatnio dodany do katalogu płyn hamulcowy. Dla najbardziej wymagających, oprócz wyszukiwania według marki/modelu, możliwe jest skorzystanie z wyszukiwania według wymiarów oraz według kodu produktu i to zarówno Brembo, OE jak i referencji innego producenta.
Firma Brembo stworzyła cały kontent strony internetowej po to, aby coraz lepiej spełniać wymogi profesjonalistów z sektora Aftermarket i zapewniać im niezawodne wsparcie w ich codziennej działalności, gwarantując jednocześnie łatwą, kompletną i satysfakcjonującą nawigację.
Brembo ponadto wykorzystuje media społecznościowe do bezpośredniej komunikacji z konsumentami na wielu płaszczyznach: od innowacji w dziale R&D po informowanie o osiąganych celach, od informacji na temat wydarzeń firmowych, aż po wzmianki dotyczące produktów.
W ostatnim miesiącu na oficjalnym fanpage'u Brembo na Facebooku opublikowano posty poświęcone branży Aftermarket. Wzbudziły one ogromne zainteresowanie fanów marki, którzy doceniają i nagradzają ciągłe zaangażowanie Brembo w ulepszanie swoich układów hamulcowych.
Biorąc pod uwagę osiągnięte wyniki oraz rosnące znaczenie komunikacji cyfrowej, Brembo rozważa pojawienie się w kolejnych mediach społecznościowych.
Komentarze (0)