Układ hamulcowy

Układ hamulcowy i zawieszenie

ponad rok temu  08.01.2018, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Po wymianie klocków i tarcz hamulce źle działają... [TEMAT MIESIĄCA]

Patryk Mikiciuk zauważył, że w jego BMW serii 5 źle sprawują się hamulce, a samochód ściąga na bok. Niedawno były w nim wymieniane tarcze hamulcowe i klocki z przodu, ale to nie wystarczyło.

Gdzie leży przyczyna? Odpowiedź w materiale filmowym TEAM TOTAL. A my przypominamy, że w styczniu naszym tematem miesiąca jest układ hamulcowy i zawieszenie.

Komentarze (3)

dodaj komentarz
  • ~ Ghost 3 ponad rok temu Dla pewności lepiej rozebrać i mieć pewność a po ścieżce diagnostycznej pewności niema w kwestii hamulców nie występuje oszczędność czasu
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
  • ~ tez mecho 2 ponad rok temu Mechaniku, jeszcze trzeba mieć tę scieżkę w garażu xD ale fakt, zanim znowu rozbierać przód wystarczyło sprawdzić tył..
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
  • ~ Mechanik 1 ponad rok temuocena: 50%  Witam, to co pokazaliście nie do końca jest aż tak prawdą bo klocki są zużyte do blachy a metal o metal trze i to słychać głośno , wiec po co rozbierać przód i robić jeszcze raz głupią robotę wystarczy wiecheć na ścieżkę gdzie sprawdza się hamulce i tam będzie słychać i i pokaże różnice hamowania czy równo biorą hamulce prawa i lewa strona jak są różnice trzeba rozbierać , druga sprawa w klockach jest informacja ze na początku nie wolno gwałtownie hamować do zera przez 100km dopóki klocek się nie ułoży po naprawie hamulców powinien sprawdzić mechanik na rolkach hamulcowych a nie klient na drodze , ja tak przynajmniej robię a czy dobrze nie mnie to oceniać bo w szkołach tego nie uczą jak naprawiać auta jestem samoukiem i od 15 lat nie miałem nigdy reklamacji
    oceń komentarz 1 1 zgłoś do moderacji
do góry strony