Oleje silnikowe

Marketing w warsztacie

wczoraj  13.11.2024, ~ Michał Żak - ,   Czas czytania 2 minuty

Castrol udoskonalił internetową wyszukiwarkę

Nowe narzędzie online pomoże serwisom i ich klientom łatwiej wyszukiwać odpowiedni olej. Wyszukiwarkę produktów uproszczono i wzbogacono o integrację z Mapami Google, co ułatwia lokalizację i dotarcie do zaufanego dostawcy.

Castrol odświeżył i udoskonalił internetową wyszukiwarkę produktów, aby ułatwić dokładne określenie i zakup silnikowych środków smarnych, olejów przekładniowych, płynów hamulcowych oraz płynów chłodzących do konkretnych pojazdów. Nowe narzędzie ułatwia również użytkownikom końcowym znalezienie zaufanych lokalnych serwisów i sprzedawców, u których mogą kupić zalecane produkty Castrol.

Wyszukiwarka produktów w witrynie Castrol pod adresem https://www.castrol.com/pl_pl/poland/home/product-finder.html posiada funkcję „szybkiego wyszukiwania”, która pozwala personelowi serwisu i użytkownikom końcowym znaleźć odpowiednie produkty Castrol poprzez wprowadzenie numeru rejestracyjnego lub wyszukiwanie według marki i modelu.

Udoskonalona wyszukiwarka produktów z odświeżonym brandingiem Castrol jest teraz kompatybilna z większą liczbą urządzeń. Jej funkcja „Gdzie kupić” została uproszczona i wzbogacona o integrację z Mapami Google, co ułatwia lokalizację i dotarcie do zaufanego dostawcy. Użytkownicy mogą teraz zapisywać swoje wyszukiwania i edytować określone pola bez konieczności ponownego wybierania wszystkich opcji. To funkcja szczególnie przydatna w serwisach, gdzie trzeba sprawnie przeprowadzać liczne wyszukiwania.

- Ulepszona wyszukiwarka produktów będzie szczególnie przydatna dla techników wykonujących regularne prace serwisowe, konserwacyjne i naprawcze, ułatwiając im wyszukiwanie i pozyskiwanie najbardziej odpowiednich płynów Castrol. Wysłuchaliśmy opinii naszych klientów i wprowadziliśmy znaczące ulepszenia, takie jak uproszczona nawigacja, aby umożliwić płynny, intuicyjny i wydajny proces wyszukiwania produktów - powiedziała Danielle Fang, Specjalistka ds. Mediów i Komunikacji w firmie Castrol.

Fot. Castrol

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony