Dunlop wprowadza Sport Maxx RT2 SUV, nową linię opon dla aut klasy SUV. Ogumienie bazuje na technologiach stosowanych w produktach Sport Maxx RT2, które cieszą się dużym uznaniem kierowców.
Dunlop Sport Maxx RT2 SUV zaprojektowano z myślą o właścicielach pojazdów klasy SUV, którzy poszukują sportowych wrażeń z jazdy. Opona wyróżnia się wyjątkową przyczepnością na suchych i mokrych drogach, jak również znakomitą precyzją prowadzenia i pokonywania zakrętów przy wyższych prędkościach1. Ponadto, najnowszy produkt brytyjskiej marki zapewnia też doskonały kontakt z nawierzchnią podczas jazdy z dużym obciążeniem.
Zoptymalizowana precyzja kierowania
Z myślą o pojazdach typu SUV inżynierowie Dunlopa zoptymalizowali kształt opony, co przełożyło się na zrównoważony rozkład ciśnienia powietrza. Dzięki temu ogumienie zachowuje stały i równomierny kontakt z nawierzchnią, co gwarantuje optymalne zachowanie podczas pokonywania zakrętów oraz precyzyjne kierowania przy wyższych prędkościach.
Wyższa przyczepność na suchych i mokrych drogach
Mieszanka nowej generacji, opracowana specjalnie dla produktu Sport Maxx RT2 SUV, zawiera gumożywicę trakcyjną, która zwiększa tarcie między oponą a drogą. Poprawia to przyczepność powierzchniową opony, co przekłada się na lepsze osiągi na suchych i mokrych drogach.
Doskonałe prowadzenie i pokonywanie zakrętów
Wzmocniona rzeźba bieżnika z charakterystycznymi rowkami w kształcie litery V, ułożonymi pod ostrym kątem, ogranicza ruch elementów bieżnika, dzięki czemu jest on sztywniejszy w każdej płaszczyźnie kierunku. Rozwiązanie to wpływa na lepszą przyczepność podczas prowadzenia i pokonywania zakrętów przy dużym obciążeniu.
Sukcesy Dunlopa w sporcie motorowym miały fundamentalne znaczenie dla projektowania i rozwoju opon klasy Ultra High Performance - powiedział Mike Rytokoski, dyrektor marketingu Goodyear Dunlop w regionie EMEA. - Sport motorowy to doskonały poligon doświadczalny, który umożliwia pozyskanie znacznej ilości danych i informacji zwrotnych od kierowców, a także bezpośrednie porównania z innymi markami opon w ramach poszerzania granic innowacji.
1 Testowane przez TÜV SÜD Product Service Gmbh w październiku 2017 na zlecenie Goodyear Dunlop. Nowa opony klasy UHP rozmiaru: 255/50 R19; samochody testowe: BMW X5, Mazda Tribute; lokalizacja testu: Mireval (F), Papenburg (D) TÜV SÜD Garching (D); Sprawozdanie nr. 713117618D-04.
Komentarze (0)