Ogumienie

Ogumienie

ponad rok temu  15.01.2015, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Goodyear, Dunlop i Dębica wśród najsilniejszych marek

Goodyear, Dunlop oraz Dębica dołączyły do grona najsilniejszych marek konsumenckich. Międzynarodowa organizacja The Superbrands LTD, która od dziesięciu lat wyróżnia najbardziej rozpoznawalne firmy, przyznała ww. markom tytuł Superbrands 2014/2015.

Wyróżnienie dla trzech marek Grupy Goodyear zostało przyznane w kategorii „Motoryzacja – opony i części samochodowe”. Oprócz tytułu Superbrands 2014/2015 dla Goodyeara, Dunlopa i Dębicy, sama Dębica otrzymała wyróżnienie Created in Poland Superbrands 2014/2015 – specjalną nagrodę przyznawaną wyłącznie markom rodzimym. Tytuł ten otrzymuje nie więcej niż 10 firm w każdej kategorii.

Tytuł Superbrands 2014/2015 dla Goodyeara, Dunlopa i Dębicy został przyznany w wyniku restrykcyjnego procesu certyfikacji. Składał się on z dwóch etapów: badania konsumenckiego, przeprowadzonego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia (metodą CAWI) na próbie ponad 15 tys. polskich respondentów, oraz głosowania ekspertów Rady Marek. Zrealizowane badania pozwoliły ocenić m.in. znajomość marki w danej kategorii, a także skłonność do jej polecenia.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony