W trzecim kwartale 2016 r. firma Hankook Tire odnotowała przychód ze sprzedaży wynoszący 1,657 biliona KRW oraz zysk operacyjny na poziomie 297,1 miliarda KRW. To o 23% więcej, niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Tym samym potwierdzają się nasze informacje o dość dużym wzroście tego sektora branży motoryzacyjnej.
Firma Hankook, producent opon klasy premium, podała do wiadomości swoje globalne wyniki finansowe za trzeci kwartał 2016 roku, które wyniosły 1,657 biliona KRW przychodu ze sprzedaży oraz 297,1 miliarda KRW zysku operacyjnego, co stanowi 23% więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku.
Mimo mniejszego popytu na rynku globalnym osiągnięto wysokie wyniki finansowe dzięki wzrostowi sprzedaży w segmencie opon UHP (Ultra High Performance) oraz opon sprzedawanych jako oryginalne wyposażenie (OE), głównie na terenie Europy i Chin. Firma Hankook Tire osiągnęła także stabilne wyniki sprzedaży w segmencie opon zapasowych (RE).
Stały wzrost nastąpił zwłaszcza w segmencie UHP, w którym przychód ze sprzedaży stanowi 34,2% sprzedaży całkowitej. O wiodącej pozycji firmy na rynku globalnym świadczy rozszerzenie zakresu dostaw OE w segmencie opon radialnych do samochodów ciężarowych i autobusów (TBR). Hankook Tire jest dostawcą opon do firm Daimler AG i MAN, a od niedawna także dostarcza także swoje wyroby firmie Scania na terenie Europy.
Aby sprostać oczekiwaniom klientów na całym świecie, Hankook Tire planuje dalszą rozbudowę portfolio jako dostawca opon dla wielu firm oraz wdrażanie najnowocześniejszych technologii w ośrodku badawczo-rozwojowym Hankook Technodome, otwartym 18 października 2016 r.
Komentarze (0)