- Nieustannie staramy się zaskakiwać naszych klientów. Portale społecznościowe do niedawna raczej nie kojarzyły się internautom z branżą motoryzacyjną, ale najwyższy czas to zmienić. Chcemy, aby „Premio Kochamy Samochody” stało się żywą platformą komunikacji między kierowcami a ekspertami pracującymi w naszych serwisach – mówi Piotr Czyżyk, Dyrektor Dywizji Rozwoju Sprzedaży Detalicznej w Goodyear Dunlop Tires Polska.
Na profilu na użytkowników Facebooka czekają kompleksowe informacje dotyczące użytkowania aut. Dodatkowo, internauci mogą tam znaleźć wiadomości o aktualnie oferowanych w serwisach usługach, materiały multimedialne o charakterze poradnikowym, wyszukiwarkę serwisów Premio w całym kraju oraz dane na temat zaangażowania marki Premio w rajdach samochodowych.
„Premio Kochamy Samochody” dostępny jest pod adresem: http://www.facebook.pl/PremioSerwis
Profil serwisów Premio na Facebooku jest uzupełnieniem działającej od kilku lat strony internetowej www.premio.pl. Odwiedzającym stronę, Premio pomaga troszczyć się o auta, radząc jak utrzymać je w dobrej kondycji. Informacje o dostępnych usługach i promocjach, filmy edukacyjne i ciekawostki związane z eksploatacją samochodu to tylko niektóre z materiałów dostępnych na www.premio.pl.
[img_full]8745|11347[/img_full]
Komentarze (0)