Ogumienie

Ogumienie

ponad rok temu  14.03.2011, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Setny punkt Premio w Polsce!

Wśród stu serwisów część to punkty Premio, a część - Premio Express. W Premio można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymieniać olej, a także skorygować geometrię, zrobić przegląd i kupić oraz wymienić opony. Z kolei serwisy Premio Express skupiają się na usługach oponiarskich, a także drobnych naprawach oraz wymianach akumulatorów, czy oleju.


- Cieszę się, że moja firma dołączyła do Premio, największej w Polsce sieci serwisów samochodowych fast-fit. Zawsze dbaliśmy o jakość i dlatego mieliśmy i mamy tak wielu stałych, lojalnych klientów. Teraz, dzięki know-how Goodyeara, będziemy mogli zaoferować im jeszcze lepszy poziom usług – powiedział Maciej Gliniecki, współwłaściciel „Sklepu 34”, obecnie Premio.


- Jestem dumny, że Premio - sprawdzona wcześniej przez miliony kierowców w Europie sieć serwisowa - zdobyła pozycję lidera na polskim rynku. Serwisy Premio i Premio Express są zlokalizowane na terenie całego kraju, dzięki czemu możemy zaoferować wszystkim naszym klientom, także flotowym, usługi na wysokim poziomie, po konkurencyjnych cenach – powiedział Piotr Nowakowski, Dyrektor Dywizji Rozwoju Sprzedaży Detalicznej w Goodyear Dunlop Tires Polska, a od niedawna Dyrektor ds. Sprzedaży Detalicznej Goodyeara Regionu EEMEA (Europa Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka).

[img_full]8399|10453[/img_full]


Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Goodyearem. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należące do tego amerykańskiego koncernu marek ze wszystkich segmentów cenowych: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, czy polska Dębica. Można też kupić opony innych marek. Dewizą Premio jest wysoka jakość obsługi i krótki czas oczekiwania.


Premio jest liderem nie tylko jeżeli chodzi o liczbę punktów fast-fit. Stawia także bardzo wysokie wymagania jakościowe dotyczące wyposażenia oraz wyglądu zewnętrznego i wewnętrznego serwisu, zakresu świadczonych przez warsztaty usług oraz standardów obsługi klienta. Normą są również regularne szkolenia zarówno techniczne, jak i biznesowe. Konsumenci tego oczekują, ponieważ coraz bardziej zwracają uwagę na wizualizację serwisu, fachowość, profesjonalizm i kompleksowość oferowanych usług, ale także na przystępne ceny.

Historia Premio sięga 1972 roku, kiedy koncern Goodyear kupił niemiecką sieć Kempten. W roku 1996 na rynku niemieckim zadebiutowała Premio Reifen-Service, która wkrótce stała się najbardziej prestiżową siecią w Niemczech. Dziś do Premio należy ponad 600 punktów w 12 krajach. Pierwszym polskim punktem był Premio Ring w Gdańsku, który dołączył do sieci w roku 2006. Obecnie Premio jest największą spośród około 20 sieci fast-fit działających w Polsce i nieustannie rozwija się.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony