Automechanika

Automechanika

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 6 minut

Automechanika - opinie

Zazwyczaj oceny naszych wystąpień targowych dokonujemy po trzech miesiącach od danej imprezy. Oczywiście zdarza się, że klient odzywa się dopiero po roku, ale są to przypadki śladowe. Trzy miesiące po targach są realnym okresem, w trakcie którego wysyłamy oferty na zapytania targowe i otrzymujemy odpowiedzi. Efektywność targów mierzymy głównie poziomem sprzedaży z nowo pozyskanymi klientami. Targi Automechanika są jednak bardzo specyficzną imprezą, którą oceniamy trochę innymi kategoriami. To największe targi branżowe w Europie, na których goszczą klienci z całego świata – dlatego też trudno oceniać je regionalnie, oceniać nowych klientów regionalnie jak w przypadku targów w Bułgarii czy Czechach. Tegoroczne targi na podstawie subiektywnej oceny wypadły dla naszej firmy bardzo dobrze. Przede wszystkim osiągnęliśmy zakładany cel: umocnienie swojej pozycji handlowej w Europie, relacja ze stałymi klientami oraz prezentacja oferty wśród nowych kontrahentów. Udział w Automechanice to również znakomite działania public relations, pewnej nobilitacji i prestiżu firmy oraz oferowanych przez nią wyrobów. Te targi są dla nas sprawą priorytetową i z całą pewnością nie zabraknie nas w kolejnej ich edycji.

Krzysztof Kotas Lontex

Targi Automechanika we Frankfurcie nad Menem są z punktu widzenia naszej firmy najważniejszą imprezą wystawienniczą branży motoryzacyjnej w zakresie rynku części zmiennych o tak obszernym zasięgu geograficznym zarówno jeśli chodzi o wystawców, jak i odwiedzających. Z tego właśnie powodu nie mogło na nich zabraknąć naszej firmy, szczególnie, że z ogromnym sukcesem zaopatrujemy większość krajów europejskich w elementy montażowe układów wydechowych, zdobywając coraz większy udział w ich sprzedaży na rynku szeroko pojętej Europy. Automechanika była więc wspaniałą okazją, aby spotkać się z obecnymi klientami i zaprezentować się nowym – potencjalnym kontrahentom, których zainteresowanie naszą firmą i ofertą przerosło nasze najśmielsze oczekiwania. Przywieźliśmy więc oprócz wielu cennych informacji również ogromną ilość pracy. Jesteśmy teraz pewni, że również nasze dwie nowe linie produktowe, które uzupełnią z początkiem nowego sezonu 2007 naszą ofertę, znajdą nabywców nie tylko w naszym kraju. Cieszy nas to, bo lubimy nowe wyzwania, a oprócz tego jest to kolejna szansa, aby udowodnić, że firma taka jak nasza – polska, mała firma z Mroczkowa - jest w stanie nie tylko dorównać poziomem dużym, bogatym firmom zachodnim, ale również skutecznie z nimi konkurować, a to napełnia nas dumą i umacnia w nieskromnym przekonaniu, że to co robimy – robimy dobrze. Targi takie jak Automechanika we Frankfurcie to właściwe miejsce, aby się zaprezentować.

Wioletta Dziwok Fischer Automotive I

Tegoroczne targi Automechanika były kamieniem milowym w historii firmy TRW Automotive. Wykorzystując światową rangę imprezy we Frankfurcie, firma zaprezentowała nowy design opakowań w kolorze jaskrawej czerwieni, opatrzonych wyłącznie marką TRW. Ten design odzwierciedla czołową pozycję TRW Automotive wśród dostawców systemów bezpieczeństwa. Nowy design opakowań naszych produktów to jedynie ewolucja poprzedniego, ale tym razem związana wyłącznie z marką TRW. Klienci, z którymi współpracujemy od wielu lat, identyfikują wyroby z logo Lucas z firmą TRW, i zmiana taka jest dla nich zupełnie naturalna. TRW to marka wyposażenia oryginalnego i – chcemy to podkreślić –również na rynku części zamiennych. Mechanicy w warsztatach coraz częściej zaczynają identyfikować TRW z częściami wyposażenia oryginalnego, stąd wymieniając je powinni sięgać do wyrobów z zakresu hamulców, układu kierowniczego i zawieszenia właśnie pod marką TRW. Dotychczas części układu hamulcowego występowały na rynku pod marką Lucas, chociaż już od ponad dwóch lat trafiały do nowych samochodów jako części układów hamulcowych TRW. Na opakowaniach widoczne były jednak obie marki dla podkreślenia powiązania tych dwóch brandów. Od dzisiaj, wszystkie nowo wyprodukowane części będą dostarczane w nowych opakowaniach. Proces wprowadzania nowych opakowań będzie realizowany stopniowo – istniejące stany magazynowe będą sprzedawane w dotychczasowych opakowaniach, co powinno potrwać około sześciu miesięcy. TRW planuje kampanię bezpośredniego mailingu do klientów na wszystkich szczeblach sieci dystrybucyjnej, co znacznie ułatwi rozpropagowanie i zrozumienie wprowadzonych zmian.

Sławomir Góralewski TRW

Targi Automechanika we Frankfurcie jako jedno z najważniejszych wydarzeń rynku motoryzacyjnego Europy wpisały się na stałe do kalendarza wystaw firmy Steinhof. Liczba odwiedzających nasze stoisko, w porównaniu z poprzednimi edycjami, w których również braliśmy udział (2002 r. i 2004 r.), – znacząco wzrosła. Eksport haków holowniczych oraz części hamulcowych Steinhof (klocki, szczęki, tarcze) od momentu przystąpienia Polski do UE bardzo dynamicznie się rozwija. Uznanie zagranicznych klientów potwierdza wysoką jakość naszych produktów i daje motywację do dalszej pracy. Nie bez znaczenia jest fakt naszej ścisłej współpracy ze znanym holenderskim instytutem certyfikacyjnym RDW, gdzie uzyskujemy europejskie atesty. Nasze priorytety w tej chwili to: dalsza certyfikacja wyrobów (ECE, EC), ciągłe poszerzanie asortymentu (m.in. rozwijanie oferty klocków hamulcowych do samochodów ciężarowych) oraz program niezbędnych inwestycji, które zapewnią nam odpowiednią wydajność pod kątem zwiększającej się liczby zamówień. Tuż przed Automechaniką wystawialiśmy się również na targach motoryzacyjnych MIMS w Moskwie (28.08 - 3.09.2006), największej tego typu imprezie w Rosji, gdzie spotykają się przedsiębiorcy ze wszystkich krajów byłego Związku Radzieckiego.

Marcin Pajewski Steinhof

W tym roku firma Fota zadebiutowała na targach Automechanika we Frankfurcie w roli wystawcy. Pokazaliśmy tam cały zakres oferty Kagera - począwszy od elementów układu zawieszenia, poprzez części elektryczne, części układu napędowego, aż do kompletnych systemów hamulcowych. Przygotowaliśmy się do tych targów bardzo starannie, bo jest to najważniejsza impreza branżowa na świecie i udana prezentacja może przynieść w przyszłości wymierne korzyści. Dlatego wszyscy goście odwiedzający nasze stoisko otrzymywali katalog CD z pełną ofertą Kagera, folder informacyjny z opisami poszczególnych grup produktów oraz katalogi książkowe dla poszczególnych linii produktów. Dzięki obecności oferty Kagera w międzynarodowym katalogu TecDoc znajomość marki Kager wśród zwiedzających była bardzo wysoka. Praktycznie nie było przypadkowych gości. Wszyscy, którzy trafiali na stoisko Kagera, przychodzili tam z dużą wiedzą o marce i jej ofercie. Cieszy fakt, że Kager dzięki swej wysokiej jakości budzi zainteresowanie klientów z całego świata, bo wśród osób zainteresowanych nawiązaniem współpracy, oprócz przedstawicieli krajów europejskich, byli specjaliści z tak egzotycznych krajów jak Republika Afryki Południowej, Argentyna, Etiopia, Tunezja czy Iran. Zainteresowanie budziła jednak nie tylko oferta produktów Kagera, ale także ciekawa aranżacja stoiska, która wyróżniała się na tle – często standardowych – ekspozycji innych wystawców. Podsumowując, targi Automechanika były dla nas bardzo udane, ciekawe i pracowite. Zaowocowały wieloma kontaktami, które – mamy nadzieję – w przyszłości przełożą się na owocne kontrakty. Jak większość wystawców, myślimy już o następnej imprezie za dwa lata i rezerwujemy ten czas w swych kalendarzach. Na tych targach po prostu trzeba być!

Radosław Wojtkiewicz Fota

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony