Wśród najważniejszych nowości wdrożonych wraz z najnowszą wersją oprogramowania pragniemy zwrócić szczególną uwagę na funkcję: Freeze Frame. Ta dedykowana powstała dla systemów stosowanych w pojazdach DAF i MAN. Funkcja ta pozwala na wyświetlanie wartości każdego parametru i stanu w momencie wykrycia błędu przez sterownik. Freeze Frame zyskuje zasadnicze znaczenie dla zrozumienia i wykrycia warunków, w jakich pojawił się określony problem.
Z nowości warto wymienić: napęd Astronic ZF: przeprogramowanie wersji ECU GS3.3 dla pojazdów zgodnych z normą Euro 4/Euro5; IVECO: rozwinięcie diagnostyki o pełne skanowanie pojazdu oraz odczyt błędów dla wszystkich modeli Iveco; MERCEDES: w systemie GM Actros MPII, wprowadzona została regulacja, która pozawala na aktywację i dezaktywację reflektorów w ustawieniu dziennym, funkcja ta nosi nazwę Setting lights ON/OFF; MAN: dostępna diagnostyka szeregowa dla systemów ESAC, HydroDrive, ECAM, RAS i KSM dla modeli TGA,TGM i TGX; KNORR: uzupełniona funkcja upload i download plików z/na PC dla systemu TEBS G2; NISSAN TRUCK: rozwinięcie diagnostyki nowego systemu silnika EDC16c41 dla modelu Atleon 56.15 i 36.15 EU5; NISSAN NV: rozwinięcie diagnostyki wtrysku Delphi, Airbag i ABS; FIAT DUCATO: rozwinięcie diagnostyki ABS Bosch 9, Airbag TRW2 dla pojazdu Ducato x250 EURO 5; RENAULT MASTER III: rozwinięcie diagnostyki Airbag, Clima, Body i Modułu Zasilania dla pojazdu Renault Master III Euro 5.
Więcej informacji na
Komentarze (0)