Auto na wybiegu – nowy program na antenie Motowizji. Moda, elegancja styl, savoir-vivre, ale zawsze w kontekście motoryzacji. To rewolucyjne podejście do tematu, z pewnością przyciągnie przed ekrany nowe grono odbiorców. Premiera programu już w niedzielę 15 stycznia o 12.40 tylko w Motowizji!
Wyjątkowy skład jaki przybliży widzom świat mody i motoryzacji tworzą: prowadzący program – pochłonięty motoryzacyjną pasją dziennikarz – Aleksander Ostry Ostrowski (Motoślad – Motowizja, Ostry Dyżur – Antyradio), a także zaproszeni przez niego do współpracy: stylista i bloger modowy Ireneusz Korzeniewski (styleman.blog.pl), Karolina Pilarczyk – znana jako Królowa Polskiego Driftu (posiadająca licencję King of Europe, King of Asia oraz Polskiej Federacji Driftingu), projektant i stylista Bjorn Svenson oraz prezenterka telewizyjna i blogerka – Eliza Gwiazda.
– Auto na wybiegu to jedyny taki format łączący modę i motoryzację. Prowadzący nie będą zajmować się kwestiami technicznymi samochodów tylko stylem, elegancją i modą. Odwiedzą najważniejsze wydarzenia zarówno motoryzacyjne jak i modowe. Nie tylko pasjonaci aut będą zaskoczeni, jak wielu rzeczy nie wiedzieli! To absolutnie przełomowy program, który z ciekawością obejrzą również kobiety – mówi Krzysztof Mikulski, dyrektor kanału Motowizja.
Samochody od dawna nie są już tylko zwykłym środkiem transportu. Wybierając auto staramy się dopasować je do własnego stylu, osobowości, potrzeb. Często samochód, zwłaszcza dla kobiet musi być nie tylko funkcjonalny, ale i atrakcyjnie wyglądać (ten słynny wybór koloru). Jak się okazuje w świecie motoryzacji także zwraca się uwagę na to jaki strój założyć do danego modelu auta. Najnowsze trendy ze światowych wybiegów łączą się z trendami motoryzacyjnymi, a producenci prześcigają się w wypuszczaniu na rynek motoryzacyjnych perełek, które ucieszą oko zarówno męskie jak i kobiece.
Auto na wybiegu z pewnością da widzom inne spojrzenie na świat motoryzacji, niesłusznie uważany jedynie za domenę mężczyzn. Luksusowe auta, piękne stroje, najnowsze trendy panujące na salonach, inspirujące wywiady i wiele więcej – już od 15 stycznia o godz. 12.40 w Motowizji!
Motowizja to kanał dla wszystkich pasjonatów motoryzacji. W ofercie ma ponad 10 produkcji polskich oraz ponad 30 wyselekcjonowanych europejskich i amerykańskich formatów. To wyjątkowa telewizja, która przez 24 godziny na dobę daje Ci pełen obraz świata motoryzacji. Kanał prezentuje spojrzenie na technologię, ekologię oraz nowości świata motoryzacji, a także niezapomniane spotkania z legendami i klasykami. Stacja oferuje interesujące polskie programy, zarówno dla wielbicieli czterech (Motojazda – Garaż Motowizji, gdzie nowości na drogach testuje Marek Wieruszewski, Łukasz Siudak z najciekawszymi wydarzeniami z motosportu – w Motowizja Sport News oraz Piotr Zelt z programem Na Osi prezentującym ciężką motoryzację) jak i dwóch kółek (Motoślad, którego gospodarzem jest Aleksander 'Ostry' Ostrowski, Akademię AJP czyli zabawa z enduro oraz Przyjazne Motocyklistom – program prowadzony przez Roberta Skawińskiego i Darka Felis-Obryckiego). Motowizja to także wielkie sportowe emocje: jedyne w polskiej telewizji transmisje z wyścigów serii NSCAR Sprint Cup, DTM, ADAC GT Masters - komentowane przez Łukasza Siudaka, Natalię Kowalską i Szymona Tworza, a także relacje z rajdów WRC, wyścigów Formuły E, Porsche Carrera Cup, Audi TT Cup.
Motowizja dociera do ponad 4 mln gospodarstw domowych, czyli do 12 milionów Polaków osiągając zasięg techniczny na poziomie 30%. Obecnie Motowizja jest dostępna w dystrybucji satelitarnej na platformie nc+ na pozycji 124, w Orange TV – pozycja 128 oraz 136, w jakości HD w UPC – pozycja 516 oraz 572, w Vectra – pozycja 215, w Multimedia Polska – kanał 127 oraz w sieci TOYA na kanale 32, w ofercie PLAY NOW a także w innych sieciach kablowych, m.in. Elsat, Echostar, Evio, InterArena, Emtronik, Videostar. Wyłącznym dystrybutorem kanału jest Frame by Frame.
Komentarze (0)